Hop til indhold

Topløs servering

Featured Replies

Skrevet

Hej 

er ny her så ved ikke om det er ok at spørge, hvis ikke må i slette.

jeg har en lille cafe/ værtshus på Djursland og det kniber med at trække folk og især de unge om lørdagen.

findes  der her en kvinde som vil tjene penge ved topløs servering nogle lørdage, det er kun servering ikke strip, eller andre ydelser, det vil foregå under ordnede forhold.

enten har du cvr nr eller vi skal bruge dit personnummer til at dokumenterer overfor skal hvad pengene er brugt til, sådan ved jeg strip dk også kører der har vi haft stripper fra.

håber  at høre fra  nogle friske piger, i må gerne besøge os først for at se hvilken klientel vores kunder er.

Skrevet
Takecare skrev, for 10 minutter siden:

Hej 

er ny her så ved ikke om det er ok at spørge, hvis ikke må i slette.

jeg har en lille cafe/ værtshus på Djursland og det kniber med at trække folk og især de unge om lørdagen.

findes  der her en kvinde som vil tjene penge ved topløs servering nogle lørdage, det er kun servering ikke strip, eller andre ydelser, det vil foregå under ordnede forhold.

enten har du cvr nr eller vi skal bruge dit personnummer til at dokumenterer overfor skal hvad pengene er brugt til, sådan ved jeg strip dk også kører der har vi haft stripper fra.

håber  at høre fra  nogle friske piger, i må gerne besøge os først for at se hvilken klientel vores kunder er.

Fedt initiativ og held og lykke med projektet ;)

Skrevet
  • Author

Skal vi ikke bare se om der er nogen kvinder der vil svare i tråden alle  andre kommentarer er overflødige og spild af jeres og min tid :-)

Skrevet

Da du startede tråden skrev du ikke at det kun var kvinder der måtte svare? Per zeidler er da et glimrende bud på at kunne fikse det. Du har ikke overvejet at det måske er fordi vi griner lidt af din tråd? Pøj pøj med det

Skrevet

Holly tilbyder hvad du søger. Og yder en super ydelse.

KF.

• 4 months later...
Skrevet

Er nysgerrig - Fik du nogensinde en Q til dit arrangement...? sjov ide.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.