Takecare 9 Skrevet 15. November, 2017 Hej er ny her så ved ikke om det er ok at spørge, hvis ikke må i slette. jeg har en lille cafe/ værtshus på Djursland og det kniber med at trække folk og især de unge om lørdagen. findes der her en kvinde som vil tjene penge ved topløs servering nogle lørdage, det er kun servering ikke strip, eller andre ydelser, det vil foregå under ordnede forhold. enten har du cvr nr eller vi skal bruge dit personnummer til at dokumenterer overfor skal hvad pengene er brugt til, sådan ved jeg strip dk også kører der har vi haft stripper fra. håber at høre fra nogle friske piger, i må gerne besøge os først for at se hvilken klientel vores kunder er. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Optimisten 12 Skrevet 15. November, 2017 Hvad med om konen lige smed toppen? Er det ikke billigere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 15. November, 2017 Takecare skrev, for 10 minutter siden: Hej er ny her så ved ikke om det er ok at spørge, hvis ikke må i slette. jeg har en lille cafe/ værtshus på Djursland og det kniber med at trække folk og især de unge om lørdagen. findes der her en kvinde som vil tjene penge ved topløs servering nogle lørdage, det er kun servering ikke strip, eller andre ydelser, det vil foregå under ordnede forhold. enten har du cvr nr eller vi skal bruge dit personnummer til at dokumenterer overfor skal hvad pengene er brugt til, sådan ved jeg strip dk også kører der har vi haft stripper fra. håber at høre fra nogle friske piger, i må gerne besøge os først for at se hvilken klientel vores kunder er. Fedt initiativ og held og lykke med projektet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 15. November, 2017 Mon ikke Peter Zeidle kan fixed det, han er da fra området. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Takecare 9 Skrevet 15. November, 2017 Skal vi ikke bare se om der er nogen kvinder der vil svare i tråden alle andre kommentarer er overflødige og spild af jeres og min tid 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Optimisten 12 Skrevet 15. November, 2017 Da du startede tråden skrev du ikke at det kun var kvinder der måtte svare? Per zeidler er da et glimrende bud på at kunne fikse det. Du har ikke overvejet at det måske er fordi vi griner lidt af din tråd? Pøj pøj med det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
a-psycho1 39 Skrevet 15. November, 2017 Fang julie engel på face Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 15. November, 2017 Holly tilbyder hvad du søger. Og yder en super ydelse. KF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2hotQ 23 Skrevet 23. Marts, 2018 Er nysgerrig - Fik du nogensinde en Q til dit arrangement...? sjov ide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg