Hop til indhold
Takecare

Topløs servering

Recommended Posts

Hej 

er ny her så ved ikke om det er ok at spørge, hvis ikke må i slette.

jeg har en lille cafe/ værtshus på Djursland og det kniber med at trække folk og især de unge om lørdagen.

findes  der her en kvinde som vil tjene penge ved topløs servering nogle lørdage, det er kun servering ikke strip, eller andre ydelser, det vil foregå under ordnede forhold.

enten har du cvr nr eller vi skal bruge dit personnummer til at dokumenterer overfor skal hvad pengene er brugt til, sådan ved jeg strip dk også kører der har vi haft stripper fra.

håber  at høre fra  nogle friske piger, i må gerne besøge os først for at se hvilken klientel vores kunder er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Takecare skrev, for 10 minutter siden:

Hej 

er ny her så ved ikke om det er ok at spørge, hvis ikke må i slette.

jeg har en lille cafe/ værtshus på Djursland og det kniber med at trække folk og især de unge om lørdagen.

findes  der her en kvinde som vil tjene penge ved topløs servering nogle lørdage, det er kun servering ikke strip, eller andre ydelser, det vil foregå under ordnede forhold.

enten har du cvr nr eller vi skal bruge dit personnummer til at dokumenterer overfor skal hvad pengene er brugt til, sådan ved jeg strip dk også kører der har vi haft stripper fra.

håber  at høre fra  nogle friske piger, i må gerne besøge os først for at se hvilken klientel vores kunder er.

Fedt initiativ og held og lykke med projektet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da du startede tråden skrev du ikke at det kun var kvinder der måtte svare? Per zeidler er da et glimrende bud på at kunne fikse det. Du har ikke overvejet at det måske er fordi vi griner lidt af din tråd? Pøj pøj med det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...