Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har for laaaaang tid siden besøgt Ananas massage på Frederiksberg, på Roarsvej. Den halvdel der er tættest på Falkoner Alle.

http://www.frberg.dk/

Hun er meget sød hende der masserer. I starten af 50´er vil jeg tro. Jeg mener at huske, at hun giver en ganske god massage. Du siger bare det skal være hård massage.

Hun var til at lokke til et hj, men jeg synes ikke at hun bare begyndte at pille uden at man selv gjorde lidt ved at lade hende vide at man var interesseret.

Men det er som sagt lang tid siden, så ved ikke om hun har skiftet teknik.

Held og lykke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Dina klinik i går og var heldig at kunne komme uanmeldt og få 30min ryg nakke og skulder massage.

Hun har et solidt overbid og er sød og i møde kommende, ikke så meget pjat men meget prof i mine øjne.

Udførelsen var med blid start hvorefter det blev taget fat i kroge og hjørner, hun brugte diverse salver for at hjælpe processen, der blev brugt kræfter så det kunne mærkes dog uden at det på nogen måder gjorde ondt.

Jeg kunne ud fra andre anmeldelser se at der ikke var ekstra i sigte, så valgte af respekt for hende for en gang skyld at beholde underbukserne på og det virkede helt i orden med mig.

Godt nytår derude i regnen.

Mvh. Sol 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Prostate massage skrev, den 16/11/2017 at 07:08:

kke engang Hj? :-o

Intet der bare ligner intimitet...men super god massage...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...