Hop til indhold
Gæst

Domina ILSA og Domina Freja i Randers

Recommended Posts

Gæst

Så blev det min tur til at komme i kløerne på Domina ILSA og Domina Freja, som holder til lidt udenfor Randers.

Det hele startede med at jeg mandag så hendes annonce på annoncelight.dk, efter at have været forbi hendes hjemmeside (link i bunden af anmeldelsen) den er stadig under opbygning, men der var ingen tvivl, hende måtte jeg bare møde!

Så tirsdag eftermiddag, ringer jeg til Domina ILSA og får aftalt en tid, samme aften,  jeg beslutter mig for at køre i god tid ( da jeg har et stykke vej til Randers) og efter lidt ventetid på en p-plads i byen, får jeg den endelige adresse.

Med stigende hjertebanken begiver jeg mig, mod huset og i døren bliver jeg mødt af Domina Freja, en virkelig smuk kvinde! Hun viser mig ind i "garagen" hvor legene finder sted.

Mens jeg, stadig med hjertebanken og en høj grad af nervøsitet, venter på Domina ILSA, ser jeg mig rundt i "garagen"... et virkelig godt indrettet sted, med kors, gynækolog stol og mange andre lækre ting, hvor der er flere skabe fyldt, med alle mulige "redskaber" som jeg ikke engang vidste fandtes.

I mens alt dette sker, spørger Domina Freja, med sin dejlige, rolige og frække stemme mig om forskellige ting, og efter et par spørgsmål, træder Domina ILSA ind i "garagen"... klædt i et stramt sort outfit som virkelig komplimentere hendes vidunderlige figur... Hun sætter sig ned og med en lige så rolig, silkebød og dejlig stemme som Domina Freja, spørger hun mig om jeg vil sidde ned, så vi kan tage en snak inden seancen.  Under vores snak, som går ud på at Dominaerne vedlidt om hvad mine grænser er, forsvinder min nervøsitet og hjertebanken fuldstændig og følelsen af tryghed stiger... Selve seancen og indholdet af denne, holder jeg mellem Domina ILSA, Domina Freja og mig, men jeg kan sige at selv under legene er man som slave, overhovedet ikke tvivl om at både Domina ILSA og Domina Freja, har deres fulde fokus på at skabe en vidunderlig oplevelse og på at få slaven til at føle sig tryg.

Efter seancen, fik jeg lov at sætte mig på en skammel og veksle et par ord med mine to herskerinder, hvilket kun styrkede følelsen af tryghed og følelsen af at man (selv som slave) bliver behandlet fantastisk - det er jeg virkelig taknemmelig for!

Til aller sidst vil jeg bare sige " drenge! kom ud af busken! kontakt de to vidunderlige Dominaer og få jer en oplevelse i aldrig vil glemme!" - Jeg vil i hvert fald aldrig glemme min  ;) 

Når nu engang SU'en rækker til et besøg mere, er Én ting sikkert... Jeg besøger Domina ILSA og Domina Freja igen!!

Link: www.danskdomina.dk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glatpung skrev, for 12 timer siden:

Fik du lov til at røre / slikke de 2 dominaer og fik du flere orgasmer /  udløsninger ved det besøg

Kan du ikke bare bruge din gamle bruger "Spamand" da du jo spørger om det samme hele tiden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 4 timer siden:

Kan du ikke bare bruge din gamle bruger "Spamand" da du jo spørger om det samme hele tiden?

Også min tanke, men gad ikke bruge krudt på ham

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, den 20/12/2017 at 14:02:

Også min tanke, men gad ikke bruge krudt på ham

 

Had fanen er det for noget ævl i lukker ud kan ikke tåle man spørger ind til en oplevelse er sku da lidt snæversyntet i er

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...