Hop til indhold
Guest Bruno12

kvinder i nordjylland (helst aalborg)

Recommended Posts

Guest Bruno12

Hej alle. jeg er ny her. vil høre om i ved om man kan samle kvinder op i nordjylland, særlig Aalborg. lidt ligesom i kbh på Istedgade og deromkring.

Håber i kan hjælpe

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruno12 skrev, for 37 minutter siden:

Hej alle. jeg er ny her. vil høre om i ved om man kan samle kvinder op i nordjylland, særlig Aalborg. lidt ligesom i kbh på Istedgade og deromkring.

Håber i kan hjælpe

 

Der er, så vidt jeg ved, ingen gadeprostitution i Aalborg. Der er et par beværtninger, hvor der er udenlandske piger, men priserne er helt hen i vejret og ydelserne ringe.
Hvis du skriver hvilken type pige du søger, og hvilke ydelser du gerne vil have, kan det være jeg kan hjælpe dig i den rigtige retning.
BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har heldigvis ikke fandtes gadepiger i Aalborg de seneste 20, så vidt jeg ved.
Hvis du tager på Mallorca Bar er der nogle Grøndlandske piger, eller det kan jeg huske der var da jeg var der i en julefrokost brander for ca. 5 år siden.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 3 timer siden:

Der har heldigvis ikke fandtes gadepiger i Aalborg de seneste 20, så vidt jeg ved.
Hvis du tager på Mallorca Bar er der nogle Grøndlandske piger, eller det kan jeg huske der var da jeg var der i en julefrokost brander for ca. 5 år siden.
 

What :D

 

Gav de dig et tilbud, da de så at du festede? Jeg troede faktisk ikke, at grønlandske piger solgte sex. Derimod ved jeg, at grønlandske piger som "betaling" for en god aften (betalt af manden) meget tit giver en tur i sengen. Men en egentlig forhandling før er ny for mig. Der kan man bare se.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bruno12

Ok men er mere til østeuropæiske. Men har de grønlandske på Mallorca bar et sted man går hen eller skal jeg selv finde noget hvis det er? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg husker det så tilbød hun en sutter på toilettet da hun manglede penge til mere at drikke videre for. 

Men hun var mere fuld end jeg var og havde i øvrigt ingen tænder i munden, så vo gik ud og ventede på vores taxa. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruno12 skrev, for 5 timer siden:

ok tak for svar. Ved i hvor de østeuropæiske piger holder til? 

Der er flere steder i Aalborg med Polske piger. Tjek annoncelight, de reklamerer i hvert fald der. De har dog en hel del flere annoncer end de er piger og fotos er falske, så vidt jeg ved.
BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...