Hop til indhold
DenNysgerrige86

Nogle anal eksperter til stede?

Recommended Posts

Jeg har tit fulgt med i post herinde angående analsex og jeg mangler lidt at finde den perfekte anbefaling .

Så nu prøver jeg med en direkte efterspørgsel :)

Ser dog tit at folk kommer med super vage efterlysninger så jeg er kommet på en ordentlig svaber og så må jeg jo se hvor mange af mine ønsker der kan gå op :)

På forhånd tak for hjælpen.

 

Jeg er selv 31 år og bosat i København på vestegnen.

Kan køre alle steder til men helst ikke til Østerbro og den del af Kbh.

Det eneste krav jeg har til min søgning er at vi skal kunne kommunikere på et fornuftigt plan på enten dansk eller engelsk.!

Derudover så skal hun være vild med analsex og gerne med en partner som er en smule over gennemsnittet.

Resten af de ting op listen er kun ønsker :)

Jeg søger en køn kvinde af udseende, alderen må gerne være imellem de 20 - 30 (også helt fint mellem 30 og 40 hvis hun er smuk og smilende) føler ikke jeg er kræsen.

Jeg foretrækker en mindre kvinde men hvis ikke, så kræver det at hun er "fast i kødet", gerne med store bryster (igen, små er fine men så skal de være faste)

Hun skal være lys i huden eller lys mulat.

Hun skal have et kønt ansigt og det kan jo være svært at vurdere men i hvert fald smilende og imødekommende og så kan I selv komme med jeres egen vurdering for resten :)

Højde gør mig ikke så meget men gerne lille (mindre end 175)

Diskretion gør mig ikke det helt store heller.

Det sidste er ikke et krav men et stort ønske. Det kunne være fantastisk hvis oplevelsen ikke kostede mere end 2000. Gør ikke noget hvis jeg må skære lidt på tiden evt men ønsker ikke bordel priser :/

Håber at høre fra folk.

Dennysgerrige86

Redigeret af DenNysgerrige86

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...