Hop til indhold

besøg Anna ved 123 fåborgvej,odense

Featured Replies

Skrevet

Var på besøg ved Anna ved 123. hun gør normalt det rigtig godt, med b2b og med erotisk fræk massage.

sidste gang blev jeg desværre lidt skuffet, idet hun pludselig havde lidt travlt, hvilket gjorde at hun trak sig lidt ved berøring og håndjob blev med høj tempo.

Årsag. hun skulle igen snart have ny kunde, måske en mere spændende, men jeg fik en forringet oplevelse.

Har besøgt stedet nok 10 gang alene her i efteråret.

SÅ vær sikker på hun har nok tid, for så gør hun et super job m.v.

Skrevet

Jep hun plejer at gøre et super job, med både det ene og det andet :) . Har altid været super tilfreds med at besøge hende.

Men du har da den tid du har betalt for ? , var tiden ved at løbe ud siden der blev sat turbo på ? .

VH 

Skrevet
  • Author

Hej .

Nej, tiden som aftalt, var der nok af, men hun må have forregnet sig, for pludselig kunne jeg mærke at der skulle afsluttes.

og ganske rigtig i lokalet ud mod vejen, var der en person, som allerede var ankommet.

Men jeg vil da selvfølgelig besøge hende igen. iøvrigt 2 dejlige piger på addressen.

Skrevet

Hvem mere end Anna

Ara

Skrevet
  • Author

på samme adresse er Moni. også meget sød, og har pæne store bryster, hvis det er interessant.!

Skrevet

Jeg var der for ca. 1 mdr. siden , da var der en yngre pige der er der nogen der ved om hun stadig er der og om hvad hun tilbyder.

Ara

Skrevet
  • Author

Gæstepigen som var der for ca. 1 måned siden er rejst retur til thaland. Der er intet om at hun kommer igen.

• 1 month later...
  • 3 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.