Hop til indhold
luppen

besøg Anna ved 123 fåborgvej,odense

Recommended Posts

Var på besøg ved Anna ved 123. hun gør normalt det rigtig godt, med b2b og med erotisk fræk massage.

sidste gang blev jeg desværre lidt skuffet, idet hun pludselig havde lidt travlt, hvilket gjorde at hun trak sig lidt ved berøring og håndjob blev med høj tempo.

Årsag. hun skulle igen snart have ny kunde, måske en mere spændende, men jeg fik en forringet oplevelse.

Har besøgt stedet nok 10 gang alene her i efteråret.

SÅ vær sikker på hun har nok tid, for så gør hun et super job m.v.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep hun plejer at gøre et super job, med både det ene og det andet :) . Har altid været super tilfreds med at besøge hende.

Men du har da den tid du har betalt for ? , var tiden ved at løbe ud siden der blev sat turbo på ? .

 

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej .

Nej, tiden som aftalt, var der nok af, men hun må have forregnet sig, for pludselig kunne jeg mærke at der skulle afsluttes.

og ganske rigtig i lokalet ud mod vejen, var der en person, som allerede var ankommet.

Men jeg vil da selvfølgelig besøge hende igen. iøvrigt 2 dejlige piger på addressen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der for ca. 1 mdr. siden , da var der en yngre pige der er der nogen der ved om hun stadig er der og om hvad hun tilbyder.

Ara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...