Hop til indhold
gerog

Molly - naturlig behåret mis

Recommended Posts

Grrrrrr..En MILF vs Teen?

Kommer til at tænke på Irland/England, med det navn..:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen som har besøgt Molly på Mon Cherie?

Hun ser sød ud og har en naturlig behåret mis ;)

http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=103

Besøgte denne kvinde for et par år siden på Mon-Cherie. - Den gang hed hun Fanny - og hun havde hår på fissen. - Flink pige.

Pigeforskeren skrev, den 11/5/2016 at 11:52:

Fanny har hår på fissen. Sådan er reglen. Om man går til Mon Cherie eller til Afrodites Piger er den gældende. Det ved alle kussehårs-elskere allerede. Denne gang besøgte jeg den klassiske Fanny hos Mon Cherie. 

Der var travlhed. Jeg måtte en tur i venterummet. Det var hyggeligt at sidde og lytte til trafikken ude på gangen. Lyden af pigernes stiletter hen over gulvet. Så blev jeg fulgt ned i det fjerne lokale. 

Fanny kom ind. En flot velholdt 42-årig kvinde, mørk kortklippet frisure, solbrændt krop, slank med lange ben, som hun står smukt og sexet på. Fanny fik de 2100 kr. På vejen ud af døren tabte hun håndklædet og stod splitternøgen foran mig. (Jeg havde ikke tænkt over - før nu - at hun kun havde et håndklæde om sig, da hun kom ind til mig. Var det et fint lille stunt, hun lavede? - Stemningen blev i hvert fald ikke ringere).

Splitter-nøgne Fanny kom ind igen, og vi legede den næste time. Jeg vil ikke gå så meget i detaljer. Kendere af Fanny ved, hvordan det er forløbet. Til evt. nye Fanny-fans vil jeg beskrive hende lidt mere. Fannys bryster er forbedrede - for længe siden - med et stadig dejligt resultat. Størrelsen passer til hendes slanke krop, de hænger lidt og gynger smukt med, når noget sætter bevægelserne i gang (det kunne være, når hun bliver taget bagfra stående, - hun står fremoverbøjet med spredte strakte ben, - fascinerende syn),  så gynger brysterne med.

Fannys pryd - hendes kussehår - som hun stolt demonstrer som den første behårede kusse i branchen (efter 70'erne, formoder jeg), - danner et fint samspil med brysterne. - den abstrakte trekant mellem de tre punkter: Bryster og kusse. 

Fannys fisse er karakteristisk især ved hende veludviklede indre kønslæber. Der er masser af materiale at ligge og fingerere med, og hvis man gemmer sit ansigt mellem Fannys lår og giver sig til at slikke og sutte, udvikler hele feltet sig til én stor fisse, som man kan ligge og slubre rundt i. - Det skal nævnes, at Fanny holder meget af dette. Hun er tilbøjelig at få orgasme af sådan en tur.

Med pikken i Fannys skede, - det være sig medens man tager hende bagfra, - med Fanny ridende overskræv på pikken, - eller med Fanny på ryggen og så med fuld knald knepper hende ned i madrassen, - skal man tilstræbe at sætte nogle stød ind, som rammer hende lige på livmoderhalsen. - Så har hun det godt. - Hvordan Fanny har det kan følges på lydsiden. - Når Fanny har det godt, stiger lyden tilsvarende. Så kan hendes skrig høres ude på gangen.

- - -  Men nu hedder hun altså Molly.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 3 timer siden:

Besøgte denne kvinde for et par år siden på Mon-Cherie. - Den gang hed hun Fanny - og hun havde hår på fissen. - Flink pige.

- - -  Men nu hedder hun altså Molly.

Der er altså to Fanny'er med hår på missen. Den anden er på de 23 år hos Afrodites Piger.
Eller retter sagt, der var to Fanny'er :)

Tak for din tilbagemelding

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Josha

Nogen der ved om Molly/Fanny er stoppet helt i branchen? Sidst besøgte jeg hende i 2017 - hold op hun var en dejlig milf!!

Redigeret af Josha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...