Hop til indhold
Guest johnf

Emma-nature dejlig naturlig ungpige

Recommended Posts

Guest johnf

Var et smut forbi Emma her i dag , meget fint sted , men ikke så gode p forhold , men det gik, hurtig og god kontakt både via sms og telefon. husk at ringe først og sms efterfølgende , hun vil meget gerne lige tale lidt med en . Hun er noget af det dejligste jeg har været sammen med, helt naturlig , og noget af det tætteste man komme på en naturlig gang elskov inden for denne verden. sikker sex hele vejen som jeg foretrækker. god tid og ikke noget med afslutte før tid tvært imod. Hun er meget dejlig at tale med . hun har små naturlige bryster, men dejlige at nusse med og hun nyder virkelig det hun laver , hun giver et godt blow og fantastisk elskov med tilpas lyd på . jeg kan kun give hende mine bedste anbefalinger. og pas godt på hende

 

https://annoncelight.dk/showad/222448

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd

lyder som et dyrt besøg, hvis man vil have god tid, og en time plus fransk uden f ek så ender man på en 2600 kr seddel ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest johnf

det er ikke dyrt , hvis du bestiller 30 min eller mere for du det hele med , dog alt med gummi hvilket jeg synes er det eneste rigtige for os alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

EPO

Syntes  hun er pænere på billederne.

Havde en oplevelse under standard.

Lidt for forsigtig til mig . Men sød pige.

Min oplevelse ligger dog år tilbage ;-)

EPO

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...