Tb60 20 Skrevet 14. November, 2017 Hej med jer er der nogle gode steder. På sydsjælland ? synes der er lidt tyndtbefolket med thai piger i det område hvis der er nye steder der ikke reklamerer ville det være dejligt at høre om dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prostate massage 129 Skrevet 14. November, 2017 Hvilke gamle mener du der er? Lidt relevant for os hvis vi skal fortælle om "nye" jo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tb60 20 Skrevet 14. November, 2017 De 2 i rønnede, de 2 i næstved bla Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tb60 20 Skrevet 14. November, 2017 Er der nogen i Tappernøje ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prostate massage 129 Skrevet 14. November, 2017 Noo Massage i Hårlev? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DFyr_36 186 Skrevet 16. November, 2017 Der er to steder i Vordingborg - det ene på byens "hovedstrøg" - hvor der er en gammel og en ung thai. Den unge giver udmærket massage - og har en sød chubbyl-buttet krop. Den gamle er sådan en standard-gammel-gejlet-op-med-makeup-thai, jeg er lidt i syv sind om hvorvidt jeg vil prøve hende pga. hendes mulige erfaring. Det andet sted er lidt i udkanten af Vordingborg, samme bygning som et fitnesscenter og tæt på en bowlinghal. Der har jeg forsøgt at få massage et par gange nu, men blevet afvist pga at man SKAL lave en aftale med dem. Der er såvidt jeg kunne forstå på den slanke thai, to massører der... Hun så ikke "wow-sexet" ud, men ganske gennemsnitlig 30årig thai. Jeg tror ikke jeg vil prøve det sted. DFyr_36 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest galius Skrevet 18. November, 2017 Prostate massage skrev, den 14/11/2017 at 11:20: Noo Massage i Hårlev? Bare husk at tjekke prisen inden i begynder ellers kan det hurtigt blive et dyrt besøg og så gode er de heller ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg