Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer

er der nogle gode steder. På sydsjælland ?

synes der er lidt tyndtbefolket med thai piger i det område

hvis der er nye steder der ikke reklamerer ville det være dejligt at høre om dem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er to steder i Vordingborg - det ene på byens "hovedstrøg" - hvor der er en gammel og en ung thai. Den unge giver udmærket massage - og har en sød chubbyl-buttet krop. Den gamle er sådan en standard-gammel-gejlet-op-med-makeup-thai, jeg er lidt i syv sind om hvorvidt jeg vil prøve hende pga. hendes mulige erfaring. Det andet sted er lidt i udkanten af Vordingborg, samme bygning som et fitnesscenter og tæt på en bowlinghal. Der har jeg forsøgt at få massage et par gange nu, men blevet afvist pga at man SKAL lave en aftale med dem. Der er såvidt jeg kunne forstå på den slanke thai, to massører der... Hun så ikke "wow-sexet" ud, men ganske gennemsnitlig 30årig thai. Jeg tror ikke jeg vil prøve det sted.

DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest galius
Prostate massage skrev, den 14/11/2017 at 11:20:

Noo Massage i Hårlev? 

Bare husk at tjekke prisen inden i begynder ellers kan det hurtigt blive et dyrt besøg og så gode er de heller ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...