Hop til indhold
Loppan

Jessica - Fake pics but OK

Recommended Posts

Hi there,

Jessica is not the one on the pics, but quite look a like. I have met the gorl on the pics so I was exited to meet her again, but was a bit dissapointed when I realised it was not her. Jessica is OK, but not more. My problem was that she was tight and I was too big. For me it was very nice mish, but that was all I git and she had pain more or less the whole session. But she tried at least o if you have a smaller size you can give it a try.

Loppan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Loppan skrev, for 13 timer siden:

Hi there,

Jessica is not the one on the pics, but quite look a like. I have met the gorl on the pics so I was exited to meet her again, but was a bit dissapointed when I realised it was not her. Jessica is OK, but not more. My problem was that she was tight and I was too big. For me it was very nice mish, but that was all I git and she had pain more or less the whole session. But she tried at least o if you have a smaller size you can give it a try.

Loppan

Why do you support girls like Jessica using fake pictures?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Support? I tried to be straight forward with the information in my review. You dont need to go there if you dont want. 

Jessica Serrano also uses fake pictures and she is really good and has a lot of good reviews. 

I must say that I would be relly disappointed if @frenchlover1 didn't make a review of Jessica Serrano just because she uses fake pics. She is a star :wub:

The consequence if I did not write would be that a lot of other guys made the same visit and experience. I thought thats the purpose of this site :D .

The more info you got, the better decisions you make.

Loppan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Loppan skrev, for 2 timer siden:

Support? I tried to be straight forward with the information in my review. You dont need to go there if you dont want. 

Yes I mean support because you chosed to visit her anyway.
But I guess you are not interest in more honesty in the ads from the girls?

Sorry for the off topic. I just wanted to reply your last question.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I mine øjne er det sgu lidt vildt, hvis nogen virkelig synes, at en pige ikke kan anmeldes positivt, hvis hun bruger billeder, der ikke er af hende.

Jessica Serrano er en klassepige, og selv om jeg normalt hader ‘falske’ billeder, er jeg i Jessica Serranos tilfælde kun glad for, at hun ikke bruger sine egne billeder ;-), for hvis hun gjorde det, ville hun blive endnu mere besøgt, og så ville det være alt for svært at få en tid :-):-) 

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der vil vedstå sig at have besøgt eller været i kontakt med Jessica i dag?

Har i 3 dage haft en aftale om en time (plus det løse). Hun var super sød i telefonen, men da jeg et kvarter før aftalen skrev til hende at jeg var klar og hun bare kunne sige til hvornår jeg skulle søge mod døren skete der aldrig noget. Tog det som et tegn på at hun var ved at gøre sig færdig med et andet besøg. En halv time senere skriver jeg til hende igen... og efter 45 minutter følte jeg mig som en idiot med mine 3000 kroner i lommen, da jeg 4. gang gik forbi hendes dør. Så jeg gik uforrettet hjem. Her mange timer senere er der stadig intet svar.

Er der andre der har denne oplevelser med hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...