Hop til indhold
Guest Olliver

Melany - Esbjerg

Recommended Posts

Gæst

Var en tur forbi denne skønne sag https://annoncelight.dk/showad/229728 i lørdags, og da det var en ganske fortrinlig oplevelse så gentog jeg succesen igen idag.

Melany er hende man ser på billederne, ingen hokus pokus dér. Hun er en sød Spanier, med nogle fantastisk flotte bløde bryster, og en dejlig figur med slanke ben.

Havde et par gode oplevelser med hende, og prisen gjorde nok udslaget, at det blev til et hurtigt gensyn. Hendes engelsk er meget dårligt, så derfor misforstod hun nok mig da jeg bad om superfransk men desværre måtte nøjes med fransk, hvilket også kunne gå an med udsigten til de flotte bryster. Hun tungekyssede (forsigtigt) og suttede og tilbød dejlig kærestesex i div stillinger til 600kr, uden nogen form for hastværk. Alt i alt, en meget sød imødekommende pige som gav en god service til billig penge.

God tur

ollie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, 1 time siden:

Var en tur forbi denne skønne sag https://annoncelight.dk/showad/229728 i lørdags, og da det var en ganske fortrinlig oplevelse så gentog jeg succesen igen idag.

Melany er hende man ser på billederne, ingen hokus pokus dér. Hun er en sød Spanier, med nogle fantastisk flotte bløde bryster, og en dejlig figur med slanke ben.

Havde et par gode oplevelser med hende, og prisen gjorde nok udslaget, at det blev til et hurtigt gensyn. Hendes engelsk er meget dårligt, så derfor misforstod hun nok mig da jeg bad om superfransk men desværre måtte nøjes med fransk, hvilket også kunne gå an med udsigten til de flotte bryster. Hun tungekyssede (forsigtigt) og suttede og tilbød dejlig kærestesex i div stillinger til 600kr, uden nogen form for hastværk. Alt i alt, en meget sød imødekommende pige som gav en god service til billig penge.

God tur

ollie

Godt at høre at du havde en god tur med Melany. Men det er nu et skråplan, for hun gæster normalt København. Hvor jeg har besøgt hende en hel del gange gennem tiden....så send hende østover når I er færdige ??...:-)

 

JR

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...