Hop til indhold

Recommended Posts

Poul73 skrev, for 2 timer siden:

der er jeg lige med på en lytter har du været der :-)

 

Nej jeg har ikke været der enu, og jeg kender ikke stedet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Stedet i sidste uge og valgte den colombianske pige med de store bryster, Hun kan ikke mange ord på engelsk. Valgte en olie tantrisk massage med hj, hvor hun var topløs. Hun har nogle fantastiske bryster og meget stive nipler som man godt måtte røre slikke og nappe i. Olie massage var ikke noget at skrive om, men tantra kunne hun godt finde ud af.

Pris 700

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig truffet Daniela, så ingen kommentarer på hende fra mig. Jeg har derimod mange gange haft stor fornøjelse af den anden søde pige, hende på de tre første pics, af hende har jeg fået særdeles kompetent massage, specielt Thai-massage, mange gange tidligere - så nu skal der masseres igen - tak til Boy for linket til hende

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Poul73
hyggetime skrev, den 27/11/2017 at 13:35:

Jeg var forbi Stedet i sidste uge og valgte den colombianske pige med de store bryster, Hun kan ikke mange ord på engelsk. Valgte en olie tantrisk massage med hj, hvor hun var topløs. Hun har nogle fantastiske bryster og meget stive nipler som man godt måtte røre slikke og nappe i. Olie massage var ikke noget at skrive om, men tantra kunne hun godt finde ud af.

Pris 700

var de 700 kr for en halv eller hel time ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Poul73 skrev, den 29/11/2017 at 09:58:

var de 700 kr for en halv eller hel time ? 

Bestilte en halv time, men med et bad efter massagen, var jeg ude efter 45 minutter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Poul73
hyggetime skrev, for 12 timer siden:

Bestilte en halv time, men med et bad efter massagen, var jeg ude efter 45 minutter.

ok tak hun er desvære rejst hjem så må håbe hun kommer igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...