Hop til indhold

Recommended Posts

Mon-Cherie skriver, på deres hjemmeside, at de er flyttet til nye lokaler. 

www.mon-cherie.dk

Endnu er der ikke billeder af det nye sted på hjemmesiden, ligesom det stadig er det gamle adresse som står der. 

Jeg er spændt på de nye lokaler, er ser nogen som allerede har besøgt Mon-Cherie?

Er de flotte?

Er der gode bade forhold?

Lugter der stadig af røg, som det tidligere sted gjorde?

Jeg må se at komme forbi!

Del dette indlæg


Link til indlæg

De har nok haft alt for travlt med at skille senge og flytte madrasser til at have haft tid til at tage billeder :D.

Jeg synes nu ikke, at det gamle sted (nr. 50A) lugtede af røg – og jeg har ellers en skarp næse – men det gør der derimod nede i afdelingen med torturkammeret. Gammel, sur røg lader sig ikke så let skjule.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skiderik skrev, 1 time siden:

Jeg var forbi idag med en flaske Champagne og ønske tillykke med det nye sted og det ser fint ud :) Jeg kunne ikke lugte noget..

Lækkert..Hvem fik du kneppet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe ingen af dem :)

Jeg har holdt mig til den samme pige et stykke tid og det har været ret fantastisk.. Det er det bedste sex jeg har oplevet og den mest fantastiske pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skiderik skrev, for 3 timer siden:

Hehe ingen af dem :)

Jeg har holdt mig til den samme pige et stykke tid og det har været ret fantastisk.. Det er det bedste sex jeg har oplevet og den mest fantastiske pige. 

Det var dog en særdeles oplysende anmeldelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 8 timer siden:

Det var dog en særdeles oplysende anmeldelse!

Nu var det ikke ment som en anmeldelse men mere en information om det nye sted :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det nye mon-Cherie er begge etager i ‘baghuset’. Første salen er ved at blive gjort klar, altså total istandsat. Kælderen er blevet malet, og gjort rigtigt lækker. Jeg var ikke en stor fan af indretningen før, men der er virkeligt pænt nu. Der kommer til at være pigeværelser og bad på begge etager, kælderen vil stadig beholde det store SM rum. Meningen er at vi piger, når alt er færdigt vil kunne leje et værelse, hvis vi har en gæst uden for normal vagt dag. 

Der er ingen tvivl om at vi når alt står færdigt får dk’s Fineste og største lyst hus :-) . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, for 4 timer siden:

Dvs. du fik en tur med en som ikke var på vagtplanen? Eller du var kun forbi for at hilse, intet andet? 

Jeg var kun forbi for at ønske dem tillykke og aflevere en god flaske Champagne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...