franskmanden 88 Skrevet 13. November, 2017 Hej ved at planlægge en tur til tysland. Tænker at aflægge World eller lignende et besøg. Men, kunne også godt tænke med en klub hvor der er lidt mere gang i den i offentlighed, dvs. sex på scene eller madras i lokalet. mener at have læst om en eller flere flatrates hvor det forekommer.. Nogen der kan hjælpe? Merci... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 13. November, 2017 Måske Berlin - Erlebniswohnung er noget for dig. Prøv at søge på ordet her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
franskmanden 88 Skrevet 13. November, 2017 Jeg har været i erlibniswohnung tidligere. Jeg tænker ikke gangbang, men mere en 'fri og åben' stemning, hvis man ønsker det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 13. November, 2017 Det har jeg oplevet på World nede i den store stue i underetagen. Der er gang i den især om lørdagen. Her mødes kunder og piger og pigerne gør deres forarbejde så det er synligt for alle. Det er dog et par år siden jeg har været der sidst, så ved ikke helt om der er samme gang i den nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 13. November, 2017 Ret almindeligt i "biografen" i FKK klubber. Set i Artemis, Golden Time, ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 14. November, 2017 (edited) Evt. Love Toxic i Enger, hvor du også kan overnatte til rimelige penge: Redigeret 14. November, 2017 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg