Jeppesen 0 Skrevet 13. November, 2017 Hej alle. Er der nogen som har prøvet klunkemassage hos Elizabeth i Ølsted? Hun blev jo lige pludselig offentligt kendt, efter hun blev tilknyttet klunkevoks, så er lidt nysgerrig efter, hvad hun kan præstere. /Jeppesen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ralph Nord Skrevet 13. November, 2017 Jeppesen skrev, for 8 minutter siden: Hej alle. Er der nogen som har prøvet klunkemassage hos Elizabeth i Ølsted? Hun blev jo lige pludselig offentligt kendt, efter hun blev tilknyttet klunkevoks, så er lidt nysgerrig efter, hvad hun kan præstere. /Jeppesen Link ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jeppesen 0 Skrevet 13. November, 2017 http://www.ny-start.com/asiatisk-pung-massage/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jeppesen 0 Skrevet 14. November, 2017 Ingen der har været der? Hun tilbyder Lingam massage, så det er nok inspireret af tantra, men hun er self massør og ikke gp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elisa 2 Skrevet 3. December, 2017 (edited) Hej Har ikke lige været på eroguide et stykke tid så havde ikke lige set dette indlæg før nu , jeg må indrømme det er mig der er sprunget ud som klunkemassør ,har i flere år givet lingammassage især ved potentensproblemer og stress og forebyggende jeg kunne ikke sige nej til samarbejdet med klunkevoks.dk da det er et fantastisk godt produkt og de har samme indstilling som jeg til at der må gøres noget. flere og flere mænd bliver syge af feks. Prostata cancer (60% af ældre mænd) potents problemer,stress, diabetes og jeg kunne blive ved og jeg synes der må og kan gøres noget ,før det er for sent soo good fore Your Balls mange hilsner Elizabeth/Elisa Redigeret 3. December, 2017 af Elisa 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jeppesen 0 Skrevet 28. April, 2018 Stadig ingen som har prøvet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg