Hop til indhold

Recommended Posts

Kort titel og anmeldelse med vilje for polske Lena som virkelig er en meget sød, dejlige, køn, medlevende og snaksaglig lækker pige at være sammen med. Helt på højde med Jessyca og Allesia . Hende kan jeg med god samvittighed anbefale at besøge for hun vil gerne dette her. Jeg fik 30 min god gfe. oplevelse som var alle pengene værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, før holdt hun til på Vennemindevej på Østerbro. Jeg besøgte hende her under et andet navn. Det var vist under navnet Nina. Jeg anmeldte hende efterfølgende herinde. Det var en temmelig ringe oplevelse - altså ikke at skrive anmeldelsen :-) 

Der er nok en naturlig forklaring på, at hun har skiftet kunstnernavn.

Redigeret af Blow lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joma123 skrev, for 4 timer siden:

Hun ser lækker ud. Hvor diskret er stedet og er hun alene? Det lyder til at fransk er med gummi?

 

 

 

Hvad er diskret i disse tilfælde. En almindelig sidevej på amager i en almindelig bygning med en almindelig indgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende også på Vennemindevej (og jo navnet var Nina). Havde personligt en rigtig god oplevelse. Mit indtryk er at hun nok er bedst hvis det er hende, der kan bestemme tempoet. Hvilket personlig passer mig ret godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

jeg var hos hende idag efter lang tid kigget på hende og besluttet tage besøge hende. 

Hun åben dør med dejligest fræk rød linie tøj på og søde smile . Og vi gik i værelset og får tøj af . ( jeg havde bestilt 30 min med kys og superfransk ) hun gik i gang med kæles og kysse blidt og lege med pik hånd og så giv dejlig blowjob superfransk. Derefter slik jeg hendes dejlig stram mis og fik hende til at får orgasme et par gange inden vi gik igang med sex forskellige stilling. Bedste ved det er hun har ingen berører angest :) man kan kæles med hende overalt dejlig krop og mis. Så kommer jeg cum ud på hendes bryster mens hun Stønnes og Ser dybte i frækt øjene mens jeg cum på hendes bryster . Så vi lå og sluddet indtil vi tog tøj på igen. Hun er meget søde og har god serviceminde . Jeg kommer helt bestemt igen til hende da hun er meget søde og dejlig og god  og meget nemt til at snakke med og har frækt og søde øjene og mund samt krop ;) bare ved se hende nøgen fik starks mit pik til kampklar :) Og var ved kommet allerede da hun gav superfransk men fik kontrol og fik Sex osv inden jeg gav op og kommet på hendes bryster ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...