Hop til indhold

Suzan/milf/Middelfart

Featured Replies

• 2 weeks later...
Skrevet

Ser godt nok lækre ud de der bryster. 

Men jeg bruger nok pengene på en anden. For hun skriver at hun kysser "IKKE". Lidt ligesom en varm sommerdag at bruge 30-50 kr på en stor, gammeldaws isvaffel med 4 kugler. Men så kan du pludselig ikke få hverken guf eller syltetøj på... Og det er jo lige det, der gør sådan en is ekstra god! :)

Skrevet
lovingboobs skrev, for 1 time siden:

Ser godt nok lækre ud de der bryster. 

Men jeg bruger nok pengene på en anden. For hun skriver at hun kysser "IKKE". Lidt ligesom en varm sommerdag at bruge 30-50 kr på en stor, gammeldaws isvaffel med 4 kugler. Men så kan du pludselig ikke få hverken guf eller syltetøj på... Og det er jo lige det, der gør sådan en is ekstra god! :)

Og mon ikke annoncen er falsk?

Skrevet
lurepikken skrev, for 23 minutter siden:

Og mon ikke annoncen er falsk?

Hvorfor skulle den være falsk? Jeg ser ingen tegn på den skulle være det, men måske der er noget jeg har overset. I så fald er det jo nok ikke første gang...

• 3 weeks later...
Skrevet

Hej 

jeg er helt ny på denne side.

jeg besøgte suzan igår og hun er helt utrolig varm og fræk. Hendes bryster er bløde og lækre. Hendes fisse smagte dejlig og hendes øjne er et kapitel for sig selv. 

Denne herlighed koster 1000 for en halv time og jeg blev tømt. Og så kan hun sprøjte 

Skrevet
L1974 skrev, for 11 timer siden:

Hej 

jeg er helt ny på denne side.

jeg besøgte suzan igår og hun er helt utrolig varm og fræk. Hendes bryster er bløde og lækre. Hendes fisse smagte dejlig og hendes øjne er et kapitel for sig selv. 

Denne herlighed koster 1000 for en halv time og jeg blev tømt. Og så kan hun sprøjte 

Velkommen her på siden. :-)

Skynd dig at skrive en anmeldelse af hende, det er der garanteret mange der vil sætte pris på.

God søndag herfra.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.