Hop til indhold
Sørensen65

Suzan/milf/Middelfart

Recommended Posts

Ser godt nok lækre ud de der bryster. 

Men jeg bruger nok pengene på en anden. For hun skriver at hun kysser "IKKE". Lidt ligesom en varm sommerdag at bruge 30-50 kr på en stor, gammeldaws isvaffel med 4 kugler. Men så kan du pludselig ikke få hverken guf eller syltetøj på... Og det er jo lige det, der gør sådan en is ekstra god! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
lovingboobs skrev, for 1 time siden:

Ser godt nok lækre ud de der bryster. 

Men jeg bruger nok pengene på en anden. For hun skriver at hun kysser "IKKE". Lidt ligesom en varm sommerdag at bruge 30-50 kr på en stor, gammeldaws isvaffel med 4 kugler. Men så kan du pludselig ikke få hverken guf eller syltetøj på... Og det er jo lige det, der gør sådan en is ekstra god! :)

Og mon ikke annoncen er falsk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, for 23 minutter siden:

Og mon ikke annoncen er falsk?

Hvorfor skulle den være falsk? Jeg ser ingen tegn på den skulle være det, men måske der er noget jeg har overset. I så fald er det jo nok ikke første gang...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

jeg er helt ny på denne side.

jeg besøgte suzan igår og hun er helt utrolig varm og fræk. Hendes bryster er bløde og lækre. Hendes fisse smagte dejlig og hendes øjne er et kapitel for sig selv. 

Denne herlighed koster 1000 for en halv time og jeg blev tømt. Og så kan hun sprøjte 

Del dette indlæg


Link til indlæg
L1974 skrev, for 11 timer siden:

Hej 

jeg er helt ny på denne side.

jeg besøgte suzan igår og hun er helt utrolig varm og fræk. Hendes bryster er bløde og lækre. Hendes fisse smagte dejlig og hendes øjne er et kapitel for sig selv. 

Denne herlighed koster 1000 for en halv time og jeg blev tømt. Og så kan hun sprøjte 

Velkommen her på siden. :-)

Skynd dig at skrive en anmeldelse af hende, det er der garanteret mange der vil sætte pris på.

God søndag herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...