Hop til indhold
pokerface2000

Tarup - Næsby

Recommended Posts

pokerface2000 skrev, for 59 minutter siden:

Skal på kursus tirsdag den 14/11  i denne bydel -- hvem skal jeg besøge uden at bruge penge på transport ??? Mener der er muligheder på disse kanter???

Ha ha, mon transport udgiften betyder ret meget hvis valget står imellem super god oplevelse, ok oplevelse, skod oplevelse. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
pokerface2000 skrev, for 2 timer siden:

Pigen, Kimmi ser sød ud — er adressen diskret ??

Hvis det er der hvor jeg tror det (må ikke skrive adresse hvis det ikke er nævnt i annoncen) er det det særdeles diskret.  6-8 døre i en lang blok, hvor du kan gå til rette dør, og gå ind i opgang uden det kan ses hvor du skal hen. Du kan evt parkere på vejen og ikke på den tilhørende p-plads. Ja hun ser rigtig sød ud. Man er godt nok priviligeret i Odense pt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand

Pigen Kimmi eksisterer ikke - den du møder er Rita 25. Der er ikke plads til 2 piger i lejligheden, så derfor skal du ikke forvente at møde Kimmi.  Det var hende som jeg troede at jeg havde lavet en aftale med, men jeg mødte en anden pige Rita, som ikke kan mange ord på engelsk....

Del dette indlæg


Link til indlæg
flinkmand skrev, 1 time siden:

Pigen Kimmi eksisterer ikke - den du møder er Rita 25. Der er ikke plads til 2 piger i lejligheden, så derfor skal du ikke forvente at møde Kimmi.  Det var hende som jeg troede at jeg havde lavet en aftale med, men jeg mødte en anden pige Rita, som ikke kan mange ord på engelsk....

Hvem er hun....Rita25. Kan du evt beskrive hende lidt, eller der er måske et link et sted?

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand

Hvis du læser den anden tråd som er lige under denne under Efterlysninger - så ligger der billeder og link af pigen. Kimmy hedder pigen...

Redigeret af flinkmand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...