Hop til indhold
Guest kmd

så var der en som tog førstepladsen i pris

Recommended Posts

UerfarenM skrev, for 2 timer siden:

Og respekt for at hun holdt fast ved sine grænser og principper, selvom budet var stort.

Bestemt. Jeg tror slet ikke hun var/er fristet, for emnet har ikke været nævnt siden. Og det er ikke overraskende at mange piger end ikke ville overveje et tilbud. Jeg tog mod til mig og spurgte, fordi hun tidligere tjente lidt som webcampige, og det er jo i yderkanten af branchen, så det ku jo være.. Men ak.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
kvinde 1966 skrev, den 12/11/2017 at 16:50:

Nu bor vi jo ikk i Golf starterne... :) 

Og det var de 30.000 jeg ikk forstod... Hva folk ellers gik er op til dem.. 

Og nej der er ingen rigtigt pris... Du har ret.. :) 

Nej men der er en forkert pris !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, for 13 minutter siden:

Nej men der er en forkert pris !!

Forklar gerne hvad en forkert pris er.

KF.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
KF skrev, for 22 minutter siden:

Forklar gerne hvad en forkert pris er.

KF.. 

Mangel på sammenhæng imellem pris og det man får

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
kvinde 1966 skrev, for 17 minutter siden:

Det er vel ikk forkert, hvis det er det man mener man vil gi.. men forkert

Næ men forkert hvis det er det hun mener hun er værd

Men ærligt 30000 for en time det tager du vel ikke seriøst!

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, for 17 minutter siden:

Næ men forkert hvis det er det hun mener hun er værd

Men ærligt 30000 for en time det tager du vel ikke seriøst!

Vil ikk udtale mig om hva der er rigtigt og forkert.. Det er helt op til folk selv... Om det er rigtigt ell ej vil jeg ikk en gang overveje.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, for 19 minutter siden:

Mangel på sammenhæng imellem pris og det man får

Njaa.. altså, det jeg gav (et ret højt) bud på at købe, er nok ikke noget som interesserer ret mange andre at købe overhovedet, så lige i dét tilfælde var prisen rigtig for mig, men helt skæv for andre.

Samtidig med at pigen ikke var interesseret, men der ved jeg ikke om man kan sige prisen var forkert. Det var nærmere noget (sex) hun ikke ønskede at sælge.

Den rette pris, for sexkøb og alt andet i verden, er jo basalt set hvad køber og sælger begge er tilfredse med. (en win-win transaktion).

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 44 minutter siden:

Det er vel ikk forkert, hvis det er det man mener man vil gi.. 

Hvis det er dét sælger og køber kan enes om, så er prisen jo 'rigtig'. Ment på den måde at begge får hvad de ønskede, og havde brug for. Ligesom hos bageren, når han har brug for din 20'er, og du har brug for hans franskbrød. Det er en win-win transaktion. Defineret ved at køber og sælger begge får hvad de ønskede og havde brug for, ud af transaktionen.

Hvis han sætter prisen for højt, vil du ikke købe hans brød, fordi det er en win-loose transaktion (bageren vinder og du taber) og så er prisen 'forkert'.

Og sætter han den for lavt, tjener han ikke noget og ender med at gå rabundus, fordi det er en loose-win transaktion, og så var prisen 'forkert'.

Den rigtige pris er, den hvor begge parter får hvad de ønskede og havde behov for.

KF.

PS. Pigerne (GP'er) tager jo også ofte forskellige priser, alt efter hvem kunden er og hvad han ønsker (har behov for).

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 5 minutter siden:

Hvis det er dét sælger og køber kan enes om, så er prisen jo 'rigtig'. Ment på den måde at begge får hvad de ønskede, og havde brug for. Ligesom hos bageren, når han har brug for din 20'er, og du har brug for hans franskbrød. Det er en win-win transaktion. Defineret ved at køber og sælger begge får hvad de ønskede og havde brug for, ud af transaktionen.

Hvis han sætter prisen for højt, vil du ikke købe hans brød, fordi det er en win-loose transaktion (bageren vinder og du taber) og så er prisen 'forkert'.

Og sætter han den for lavt, tjener han ikke noget og ender med at gå rabundus, fordi det er en loose-win transaktion, og så var prisen 'forkert'.

Den rigtige pris er, den hvor begge parter får hvad de ønskede og havde behov for.

KF.

PS. Pigerne (GP'er) tager jo også ofte forskellige priser, alt efter hvem kunden er og hvad han ønsker (har behov for).

 

 

Den rigtige pris er, den hvor begge parter får hvad de ønskede og havde behov for.

I det er jeg helt enig... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 2 minutter siden:

Den rigtige pris er, den hvor begge parter får hvad de ønskede og havde behov for.

I det er jeg helt enig... :) 

Og, hvad der er den 'rigtige' pris, er jo så også individuelt. (smag og behag, og alt det dér).

KF.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 2 minutter siden:

Jo... Nu er det jo ikk mig der skrev den var forkert... Så er som sådan ikk uenig med dig.. :) 

Det er jeg med på.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De store kunstneres værker sælges rask væk for priser over en milliard, selv om værdien af lærred og maling adskilt, er under 100kr.

30000.- for en hyrdetime virker fuldstændigt idiotisk, men var det med f.eks. kronprinsessen, ville det være direkte billigt.

Priser er relative, og det er udbud og efterspørgsel der afgør værdien.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Fiesta skrev, for 11 minutter siden:

De store kunstneres værker sælges rask væk for priser over en milliard, selv om værdien af lærred og maling adskilt, er under 100kr.

30000.- for en hyrdetime virker fuldstændigt idiotisk, men var det med f.eks. kronprinsessen, ville det være direkte billigt.

Priser er relative, og det er udbud og efterspørgsel der afgør værdien.

Fremragende sammenligning, at kalde Mary for en dyr luder :-)

køn er hun sgu ikke ..

Redigeret af 8270

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 17 minutter siden:

Fremragende sammenligning, at kalde Mary for en dyr luder :-)

køn er hun sgu ikke ..

Frastødende er hun sgu heller ikke ..

572.jpg.f30b98874a29070a7bd97f711e6c7ac5.jpg

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun var et eksempel. Byt hende ud med hvilken som helst attraktiv kendis, og analogien holder stadig.

Der er da adskillige både skuespillere, sangere og tv personligheder, jeg godt kunne finde 30k for.

Det var måske en idé til et velgørenheds show i tv :-)

Knep en kendt, og støt de sultne i Afrika :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fiesta skrev, for 7 minutter siden:

Hun var et eksempel. Byt hende ud med hvilken som helst attraktiv kendis, og analogien holder stadig.

Der er da adskillige både skuespillere, sangere og tv personligheder, jeg godt kunne finde 30k for.

Det var måske en idé til et velgørenheds show i tv :-)

Knep en kendt, og støt de sultne i Afrika :-)

Det behøver ikke være en attraktiv kendis - det kan ganske enkelt være én, som køber af en eller anden grund mener har noget, som er af høj værdi. Måske har køber en fetich for noget, som andre ikke ville finde interessant.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 3 minutter siden:

Det behøver ikke være en attraktiv kendis - det kan ganske enkelt være én, som køber af en eller anden grund mener har noget, som er af høj værdi. Måske har køber en fetich for noget, som andre ikke ville finde interessant.

KF.

Enig

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, den 14/11/2017 at 20:07:

Njaa.. altså, det jeg gav (et ret højt) bud på at købe, er nok ikke noget som interesserer ret mange andre at købe overhovedet, så lige i dét tilfælde var prisen rigtig for mig, men helt skæv for andre.

Samtidig med at pigen ikke var interesseret, men der ved jeg ikke om man kan sige prisen var forkert. Det var nærmere noget (sex) hun ikke ønskede at sælge.

Den rette pris, for sexkøb og alt andet i verden, er jo basalt set hvad køber og sælger begge er tilfredse med. (en win-win transaktion).

KF.

Absolut INGEN er 30.000 kr værd for en time, uanset hvordan i forsøger at dreje den, og uanset hvor mange penge i foregiver at have.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fiesta skrev, for 7 timer siden:

Hun var et eksempel. Byt hende ud med hvilken som helst attraktiv kendis, og analogien holder stadig.

Der er da adskillige både skuespillere, sangere og tv personligheder, jeg godt kunne finde 30k for.

Det var måske en idé til et velgørenheds show i tv :-)

Knep en kendt, og støt de sultne i Afrika :-)

Så har du sku for mange penge, eller har lige vundet i lotto, hvids du mener der er en eneste der er 30000 værd for en time. Ikke engang en kendis ville jeg give det halve for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fiesta skrev, for 8 timer siden:

De store kunstneres værker sælges rask væk for priser over en milliard, selv om værdien af lærred og maling adskilt, er under 100kr.

30000.- for en hyrdetime virker fuldstændigt idiotisk, men var det med f.eks. kronprinsessen, ville det være direkte billigt.

Priser er relative, og det er udbud og efterspørgsel der afgør værdien.

Så kunne du kalde dig dansk hofleverandør..ja så kan jeg da godt se 30.000 er billigt for at få det stempel ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, den 14/11/2017 at 20:27:

Den rigtige pris er, den hvor begge parter får hvad de ønskede og havde behov for.

I det er jeg helt enig... :) 

Kan godt være du er enig, men ingen..absolut ingen kan give en ydelse på en time som koster 30.000 hvor du kan sige det er ok. Det er noget vrøvl. Hvad skulle de sidste 28500 kr  kunne give af ekstra ting som du mener kan presses ind på en time ????? Får man et 80 tommer fladskærms tv med i købet eller hvad???

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 6 timer siden:

Absolut INGEN er 30.000 kr værd for en time, uanset hvordan i forsøger at dreje den, og uanset hvor mange penge i foregiver at have.

Måske ikke for dig, og det er jo fint nok. Nu var det heller ikke en time, men en nat, jeg gav et uanstændigt tilbud på. (det er mit indlæg du citerer).

Personligt har jeg ikke tænkt nærmere over det, men jeg kunne da måske nok i teorien finde på at give 30 af de lange for en time, men så er vi også ude i at Andrea Spinks eller Zuzana Zeleznovova gør én særlig undtagelse fra deres tilbagetrækning fra branchen. Og igen, det er jo langt fra du synes disse piger er noget særligt, men det er de for mig. Det ville (i teorien) være en 'once in a lifetime' mulighed.

Men igen, hvad det er værd - afgøres jo af hvad sælger og køber kan enes om - ikke af hvad du eller jeg, mener det er værd.

KF.

PS. 30k er også mange penge for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 14 timer siden:

Fremragende sammenligning, at kalde Mary for en dyr luder :-)

køn er hun sgu ikke ..

I mine øjne er hun en flot og elegant kvinde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...