Hop til indhold
Guest handyman

Virum Thaimassage /Pim & Yen Wellness /Nicky

Recommended Posts

Guest handyman
Jeg har to anmeldelser - mest ansporet af min oplevelse med nr. 2.
 
Pim er på de første 5 billeder, indehaveren på resten. Jeg bestilte tid og spurgte efter 'den nye pige', hvilket viste sig at være Pim. Jeg bestilte 1 times olie/tantra mix, og det var såmænd udmærket, med adskellige strejf, sådan som jeg foretrækker det. Pim udmærker sig ved at have nogle særdeles lækre ben og en velformet røv, ikke så meget fortil, måske en lille A skål. Fik et HJ som afslutning (uden at hun var nøgen). Kunne godt forestille mig det bliver FP næste gang (hun svarede ja til det), hendes ben satte gang i mine fantasier...sammenlagt blev det 800 kr., hvilket må siges at være gældende tarif. På vej ud mødte jeg indehaveren, som godt kunne huske mig (jeg har været der før, dog lang tid siden sidst). Hun er en særdeles hjertelig lille dame, og hun fik et stort kram og hun krammede kærligt tilbage. Jeg har glemt hendes navn, men har fået massage af hende tidligere. Hun er til det hele og der går max. 2 min. før hun nulrer løs på pik og boller. Så som altid forlod jeg stedet med fuld tilfredshed.
 
Nicky ses på billederne, det er hende med krøllet hår og de store forlygter. Stedet er pænt, det ligger i et industrikvarter og man kan køre helt ind og parkere foran biksen (den ligger i gavlen væk fra vejen). Jeg bestilte 1 times olie og betalte 500 kr. forlods. Det er efterhånden blevet standard, selvom man ofte ser 400 kr. for alm. olie og 500 kr. for tantra. Massagen gik i gang, men det var ikke noget særligt, hun brugte ca. 15 min. på at stryge på mine skinneben. Hallo. Jeg ventede spændt på at der skulle komme nogle små strejf, men de udeblev - måske der var et par med ydersiden af en negl. Eller noget. Turn around please. Nu kom der nogle små berøringer, og så kom spørgsmålet om ekstra, hvortil jeg svarede HJ + nøgen. Det blev så lige 600 kr. ekstra, og hun tog ikke trusserne af. Hendes bryster er dog fantastiske må man sige, og jeg gjorde tegn til at nulre dem. Så fik jeg at vide, at det kostede 200 kr. ekstra for at røre. Da hun så min reaktion, satte hun det ned til 100 kr. Det er lidt svært at sige nej, når man ser sådan nogle meloner danse foran en, så jeg accepterede - dvs. 1200 kr. for 1 times dårlig massage med nøgen top og HJ. Det ville jeg normalt kun give til en playboy model ell. lign. - og fra hofterne og ned foretrak jeg absolut Pim fra Virum. Nicky har lidt lavstammede ben og en lidt plump røv - ikke noget der ligner en top$ model. Dette nævner jeg KUN pga. af hendes priskrav samt attitude - ellers accepterer jeg mangfoldigheden og sætter kemien i højsædet. Normalt har jeg lukkede øjne under massagen, men enkelte gange kikkede jeg, og hun lignede en som kedede sig usigeligt. Bagefter spurgte jeg til FP, og fik at vide, at det ville koste 1200 kr., og kun 15-20 min., uden massage. Så får det karakter af et rent luderbesøg, og det gider jeg simpelthen ikke. Desuden har man i mange år kunnet få ½ time for 1100 kr. hos en dansk luder - og her kan man faktisk få noget som ligner en supermodel, ihverfald nogle steder. Prisen for 1 times massage og FP ville være 1700 kr. Jeg kommer ikke igen.
 
handyman

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad angår thaimassage

det kan blive dyre og skuffende oplevelser

syntes man skal mange igennem-for at føle det pengene værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Den såkaldte nye pige i Virum "Pim" er langt fra ny - hun har været der i minimum 3 år (og sikkert længere).

Thaierne er bestemt ikke dumme. De ved lige nøjagtig, hvordan de tjener flest penge på mænds liderlighed og fantasier om at se lidt mere :). Min erfaring er helt klart, at det meget sjældent betaler sig at betale trinvis, som i tilfældet med Nicky. Så hellere finde et sted med lækker body2body, betale 1.000 kr. fra starten og så have den nøgne krop i en time istedet for de sidste 5-10 minutter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest handyman
tzatiki skrev, for 1 time siden:

Den såkaldte nye pige i Virum "Pim" er langt fra ny - hun har været der i minimum 3 år (og sikkert længere).

Thaierne er bestemt ikke dumme. De ved lige nøjagtig, hvordan de tjener flest penge på mænds liderlighed og fantasier om at se lidt mere :). Min erfaring er helt klart, at det meget sjældent betaler sig at betale trinvis, som i tilfældet med Nicky. Så hellere finde et sted med lækker body2body, betale 1.000 kr. fra starten og så have den nøgne krop i en time istedet for de sidste 5-10 minutter.

Der er jeg så ikke enig. B2B siger mig ikke noget videre, og som regel bliver det kun serveret til overpris for en gang gniden frem og tilbage. Jeg har altid tilkøbt ydelser (som i Virum) og er endt på tariffen i de fleste tilfælde. I dette tilfælde spurgte jeg også til fastprisen på FP shorttime, samt 1 times massage + FP,  og hun ligger klart over tariffen. Og da jeg samtidig oplever at hun har et problem med sin attitude kommer det slet ikke på tale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, den 12/11/2017 at 10:48:

Thaierne er bestemt ikke dumme. De ved lige nøjagtig, hvordan de tjener flest penge på mænds liderlighed og fantasier om at se lidt mere :). Min erfaring er helt klart, at det meget sjældent betaler sig at betale trinvis, som i tilfældet med Nicky. Så hellere finde et sted med lækker body2body, betale 1.000 kr. fra starten og så have den nøgne krop i en time istedet for de sidste 5-10 minutter.

Helt enig - de er også vandt til at prutte om prisen og til at forhandle temmelig hårdt. Som i al anden forhandling er det godt hvis man har sin taktik på plads inden og have gjort sig klart hvad man vil have og hvad man vil betale for det. Jeg har min egen maksimalprisliste for 60 minutter som siger Olie 300,- Olie +HJ 500,- FB 1000,- . En del af min taktik er at være parat til at gå et andet sted hen selvom det kan være svært, når liderligheden har taget over. Men hvis de fornemmer, at man ender med at betale alligevel, så har man ingen forhandlingsstyrke. Desuden er det min erfaring, at der ikke er sammenhæng imellem pris og kvalitet. 
Nogen vil måske sige, at jeg er nærig. Det syntes jeg nu ikke, men jeg kan ikke lide at blive snydt eller føle at jeg er til grin. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PerBar skrev, den 13/11/2017 at 12:51:

Helt enig - de er også vandt til at prutte om prisen og til at forhandle temmelig hårdt. Som i al anden forhandling er det godt hvis man har sin taktik på plads inden og have gjort sig klart hvad man vil have og hvad man vil betale for det. Jeg har min egen maksimalprisliste for 60 minutter som siger Olie 300,- Olie +HJ 500,- FB 1000,- . En del af min taktik er at være parat til at gå et andet sted hen selvom det kan være svært, når liderligheden har taget over. Men hvis de fornemmer, at man ender med at betale alligevel, så har man ingen forhandlingsstyrke. Desuden er det min erfaring, at der ikke er sammenhæng imellem pris og kvalitet. 
Nogen vil måske sige, at jeg er nærig. Det syntes jeg nu ikke, men jeg kan ikke lide at blive snydt eller føle at jeg er til grin. 

PRÆCIS!
Og så sker det desværre også at man føler sig snydt bagefter, når man har brugt en del penge på en "meh-oplevelse" og forbander sig og sin liderlighed langt væk. STÅ FAST GUTTER! ;)

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...