Hop til indhold

Recommended Posts

http://massage.side6.dk/venuslovers       besøgte skønheden her i går aften og som altid første gang med en pige tog jeg 15 min dette var hos hende 15 min kun dansk til 500, nå som sagt så gjort hun fik pengene og forsvandt kort tænkte nu skulle jeg nok lige hurtigt ordnes og ud af døren igen.

Men der tog jeg fejl da hun kom tilbage blev jeg spurgt om jeg ikke ville hjælpe hende af tøjet og efter dette hvor vi stående mærkede hinanden lagde vi os på sengen skal ikke komme nærmere ind på detaljer men det inkluderede flere stillinger og slet ingen hastværk, blev positiv overrasket og kan kun sige næste gang skal vi have mere tid sammen.

Og ja billederne passer meget godt på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik

Tak for anmeldelsen. Jeg har længe haft kig på hende og overvejet et besøg. Det ku være man sku....:) Ved du om hun kysser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lubovnik skrev, for 5 timer siden:

Jeg har længe haft kig på hende og overvejet et besøg

Har hun ikke/plejer hun ikke at være på Sejbækvej i Daugbjerg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lubovnik skrev, for 15 timer siden:

Tak for anmeldelsen. Jeg har længe haft kig på hende og overvejet et besøg. Det ku være man sku....:) Ved du om hun kysser?

Spurgte ikke efter kys så ved det desværre ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Jernsvinet skrev, for 11 timer siden:

Har hun ikke/plejer hun ikke at være på Sejbækvej i Daugbjerg?

Jo lige netop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
pebber skrev, for 1 time siden:

Spurgte ikke efter kys så ved det desværre ikke

Måske jeg selv bliver nødt til at undersøge det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Victoria brunette darling ! Smidig lille sag der altid giver super sex sjov og charme ! Det der trick hun kan med Munden er ren masterclass ‘ bare synd hun er i det hul af et hus i daugbjerg

hun sagde hun skulle arbejde sammen med brunette Brenda også gammel daugbjerg legende i Gedsted her den 15now og så tænker og sparer jeg op til en hed 3kant ;-) 

Victoria er dejlig og gramseindbydende, huset er et hul

Mvh

monaco 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Monaco skrev, 1 time siden:

Victoria brunette darling ! Smidig lille sag der altid giver super sex sjov og charme ! Det der trick hun kan med Munden er ren :Dmasterclass ‘ bare synd hun er i det hul af et hus i daugbjerg

hun sagde hun skulle arbejde sammen med brunette Brenda også gammel daugbjerg legende i Gedsted her den 15now og så tænker og sparer jeg op til en hed 3kant ;-) 

Victoria er dejlig og gramseindbydende, huset er et hul

Mvh

monaco 

Ved du tilfældigvis hvad sådan en 3kant koster? Det lyder ret fristende :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...