Hop til indhold
youngatheart

Slet ingen der har besøgt disse to piger ved Esbjerg. 2 for en pris

Recommended Posts

youngatheart skrev, for 54 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/233050

Det ser jo lækkert ud, og lyder godt, og prisen er da vist helt fin, hvis det altså bliver udført som de beskriver det ;-)

billerne er tydeligvis hentet forskellige steder på nettet: https://www.sexomercadobcn.com/632945258/marta-catalana-jaume-i-girona-632945258-a-t349299.html?langid=1

http://it.sex.com/pin/55245135-kisz/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Må indrømme at jeg har været der - uden at give jer en anmeldelse...

Det var som sådan en ok oplevelse til prisen (1000,-), men vil nok foretrække den ene pige kun, en evt.næste gang - nemlig Alessia. Karla er ikke en gentagelse værd.

Men jeg kunne forestille mig at det kunne være sjovt hvis vi var to fyre sammen (hvis pigerne gik med til det)...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå men nu tog jeg så en for holdet ;-)

Kan da godt være at 1000kr lyder af lidt for to piger, men er absolut ikke noget der kræver en gentagelse på nogen måde. Starten var sku mærkelig i sig selv, da der straks blev givet et vådserviet så jeg kunne vaske mine hænder med den (havde ellers lige været i bad hjemmefra). Kan godt være den "lille" af dem er meget sød, og næsten snakker engelsk, men den anden fatter ikke et ord overhovedet.  Det er i sig selv også ok, men når tanken om to piger der lige som på deres stjålne billeder slikker pik osv er i hovedet, er det godt nok en skuffelse at det kun er den ene der går i gang med det job, imens den anden sætter sig med røven imod en (uden for anden rækkevidde end en hånd), så det eneste man ser er hendes røv, imens der bliver givet et meget middelmådigt blowjob fra den anden.  Da den "lille så sætter sig til rette på mit ansigt så jeg kan slikke fisse, går jeg lige som lidt ud fra den anden så overtager blowjobbet, men nej, hun bliver siddende med røven ved siden af og begynder nu med en form for et handjob, med en vådserviet i hånden, for hun vil åbenbart ikke røre ved sådan en. hun hiver så løs i pikken for at få den til at gå hurtigst muligt så det kan blive overstået, og er egentligt på ingen måde rart fordi hun er alt for hård, og da det heller ikke er det der står øverst på min liste at få et handjob med en vådserviet, ja så er det mildest talt en tam omgang. Jeg tænker nu må det sku egentligt gerne stoppe, så forsøger bare at tænke helt andre frække tanker end det der lige foregik, for komme ville jeg da uanset hvad. Det gjorde jeg så heldigvis også, og inden hun var hoppet af mit ansigt var pikken nærmest tørret af, og ud af rummet skyndte den inaktive pige sig så, så hun kunne komme ind til hendes telefon igen.

Alt i alt en super kedelig fornemmelse, som jeg ikke havde behøvet. Havde faktisk været bedre at være blevet derhjemme og spillet pik selv .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...