Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kan ikke finde noget om stedet, hverken ved at søge her eller i thailisten v2.

Nogen, der kan berette om stedet og servicen, man bliver budt på, for mutter ser da både sød og smålækker ud?

Hov, glemte at linke. :)

http://mim-massage.dk/

Redigeret af Onslow

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Det er Mim som lå på Vestergade 3 i Vejle...

Hun giver massage som hidtil og så har jeg hørt fra hende at hun også vil have en fræk pige ansat omkring årsskiftet

Hun vil have massage på stueplan og kvinden skal være på 1 sal

Mim har lejet hele huset :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, Lige nu:

Det er Mim som lå på Vestergade 3 i Vejle...

Hun giver massage som hidtil og så har jeg hørt fra hende at hun også vil have en fræk pige ansat omkring årsskiftet

Hun vil have massage på stueplan og kvinden skal være på 1 sal

Mim har lejet hele huset :-)

Lyder fornuftigt, tak for info. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Samme setup som hun kørte på Vesterbrogade, en ung pige til det hele, og Mutter til god massage uden FP. 

Kommer ikke så ofte i området, men Mims massage var bestemt af  den bedre.. 

North 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hijeajda

Jeg vil også gerne vide noget mere om hende Mim i Vejle. 

Er der virkelig slet ikke nogen som kan give et bare lille hint, om hun yder sex ? elller Handjob? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hijeajda skrev, for 31 minutter siden:

Jeg vil også gerne vide noget mere om hende Mim i Vejle. 

Er der virkelig slet ikke nogen som kan give et bare lille hint, om hun yder sex ? elller Handjob? 

følger også lige med.. hvad pigen på 1.sal kan..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Ja, det har jeg også :-) - men de sidste år har hun fra valgt den mulighed. Det er ihvertilfald det jeg har fået at vide af hende :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, 1 time siden:

Ja, det har jeg også :-) - men de sidste år har hun fra valgt den mulighed. Det er ihvertilfald det jeg har fået at vide af hende :-)

ej... det er ikke helt valgt fra for nogle måneder siden ... så den er stadig på menuen :P 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Tænkte det sgu nok...

Gode penge har magt i enhver thai kvinde - endda også stadigvæk Mim ...:-)

Troede hun ville stoppe med det efter hun er flyttet til et nyt sted - så var det kun på 1 sal der skulle foregå noget med en pige som hun vil have til det sjove...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter
thomas 123 skrev, den 6/1/2018 at 07:39:

ej... det er ikke helt valgt fra for nogle måneder siden ... så den er stadig på menuen :P 

 

 

Hun siger til atvstarte med at hun kun giver massage og hj, men når musikken så spiller, og pengene lugter, ja så tilbyde der sig lidt btb, og under den behandling når hun gnider fissen over pikken ryger kalorius jo uheldigvis alligevel ind i varmen.. man kommer langt med lidt drikkepenge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Ja...det troede jeg virkelig ikke hun ville gøre - spec efter hun er flyttet lidt ud af Vejle byen - for så vil naboerne i den lille by jo hurtigt snakke ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madspeter skrev, den 9/2/2018 at 01:24:

Hun siger til atvstarte med at hun kun giver massage og hj, men når musikken så spiller, og pengene lugter, ja så tilbyde der sig lidt btb, og under den behandling når hun gnider fissen over pikken ryger kalorius jo uheldigvis alligevel ind i varmen.. man kommer langt med lidt drikkepenge.

Vil det sige sex uden komdom....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...