Hop til indhold
Aros

Pigen der slap væk

Recommended Posts

Når man har et problem med at ens børn bliver for danske, har man tydeligvis valgt det helt forkerte land at rejse til og skulle istedet have valgt et land med en kultur man bedre kunne lide. 

Men i sådanne lande er der vist ikke sociale ydelser man kan lukrere på.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja, det er forfærdeligt. Man skulle måske overveje at kun give muslimske kvinder ophold i skandinavien så ville man kunne hjælpe flere kvinder med samme budget som idag.

Det giver også god mening at forbyde burka som signalerer et accept af denne behandling.

Desværre er det ikke kun muslimske kvinder der bliver dårligt. Mit indtryk er at kvinder bliver dårligt behandlet i de fleste lande. I USA, såvidt jeg kan førstå, bliver kvinder på universiteten systematiskt våldtaget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 28 minutter siden:

Det er en syg islamisk verden der eksisterer nogle steder.

Det er ubeskriveligt synd for de piger specielt, det igen og igen går ud over.

https://www.b.dk/nationalt/pigen-der-slap-vaek

Ja, det er synd for de piger. De havde i udgangspunktet haft bedre af at være blevet "dernede". Her forudsætter jeg, at de på et tidspunkt er kommet til Danmark, før de blev sendt på genopdragelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kop skrev, for 2 minutter siden:

ja, det er forfærdeligt. Man skulle måske overveje at kun give muslimske kvinder ophold i skandinavien så ville man kunne hjælpe flere kvinder med samme budget som idag.

Spørgsmålet er, om de allerede etablerede muslimske samfund i Skandinavien stiltiende ville acceptere dette – det ville jo virke direkte undergravende på deres egen autoritet og styr på tingene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 10 timer siden:

Det er en syg islamisk verden der eksisterer nogle steder.

Det er ubeskriveligt synd for de piger specielt, det igen og igen går ud over.

https://www.b.dk/nationalt/pigen-der-slap-vaek

Inden @Bear kommer på banen, vil jeg skynde mig at pointere, at der er tale om et enkeltstående tilfælde, som man ikke kan drage nogen form for konklusioner ud fra!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ralph Nord
Onslow skrev, 1 time siden:

Inden @Bear kommer på banen, vil jeg skynde mig at pointere, at der er tale om et enkeltstående tilfælde, som man ikke kan drage nogen form for konklusioner ud fra!

Du har ret. Det er farligt og misvisende, at basere sine holdninger på enkeltstående tilfælde. Det giver et fordrejet billedet. Selv med 500.000 unikke enkeltstående tilfælde, så er det ubrugeligt. 

Kun når det er samlet i en statistik foretaget af et vellidt organ kan det anvendes. At der så ikke findes sådan data i Sverige, det er bare synd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, 1 time siden:

Og nu så TVR den før @Bear... Selvfølgelig er der ikke tale om et enkelt tilfælde. Og selvfølgelig er det frygtelig, og skal bekæmpes med alle tilrådighed værende midler. Og selvfølgelig kan du ikke dømme en hel religion baseret på hvad der foregår i Somalia (eller Somaliland). 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 1 time siden:

Det er det eneste tilfælde !..... og højst sandsynlig er det højrenationalistisk propaganda, og med AL sandsynlighed er det skuespillere som deltager i programmet. Og der findes MANGE eksempler på tvang og kulturelle problemer i Danmark, bare se på Tøndersagen, som i øvrigt er et helt normalt forekommende eksempel på en dansk familie.........

..........så Bear, nu behøver du ikke at kommentere indlægget, jeg kedede mig og har gjort dit arbejde ;)

........hov, glemte......det er de tidligere hvide kolonier som er årsagen til al elendighed.

Redigeret af Martyren

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 29 minutter siden:

Og nu så TVR den før @Bear... Selvfølgelig er der ikke tale om et enkelt tilfælde. Og selvfølgelig er det frygtelig, og skal bekæmpes med alle tilrådighed værende midler. Og selvfølgelig kan du ikke dømme en hel religion baseret på hvad der foregår i Somalia (eller Somaliland). 

Nej, men så lad os slippe for somaliere........og det sker jo desværre ikke !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martyren skrev, Lige nu:

Nej, men så lad os slippe for somaliere........og det sker jo desværre ikke !

slippe for?

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 1 minut siden:

slippe for?

Du skriver at det foregår i somalialand.....så ville det som udgangspunkt være rart om der ikke var indvandring fra Somalia.....men det er der........Tror du virkelig, at fordi man udvandrer eller flygter til et andet land, at man så lader kultur, religion og dårlige skikke blive i hjemlandet....så naiv er du vel forhåbentlig ikke. Indvandring fra muslimske lande skaber problemer, uanset om du vil det eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martyren skrev, for 6 minutter siden:

Du skriver at det foregår i somalialand.....så ville det som udgangspunkt være rart om der ikke var indvandring fra Somalia.....men det er der........Tror du virkelig, at fordi man udvandrer eller flygter til et andet land, at man så lader kultur, religion og dårlige skikke blive i hjemlandet....så naiv er du vel forhåbentlig ikke. Indvandring fra muslimske lande skaber problemer, uanset om du vil det eller ej.

Slippe for?

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 58 minutter siden:

dømme en hel religion

Humlen er jo, at der ikke er tale om en religion i gængs forstand, men rendyrket fascisme i sin helhed.

Men det lukker du jo behændigt øjnene for!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martyren skrev, for 8 minutter siden:

Stammer du ?

Normalt ikke. Men du svarede jo ikke på spørgsmålet, så jeg stillede det igen. Og nu gør jeg det igen..... Slippe for?

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, Lige nu:

Normalt ikke. Men du svarede jo ikke på spørgsmålet, så jeg stillede det igen. Og nu gør jeg det igen..... Slippe for?

Slippe for at lukke somaliere ind i Danmark !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 3 minutter siden:

Humlen er jo, at der ikke er tale om en religion i gængs forstand, men rendyrket fascisme i sin helhed.

Men det lukker du jo behændigt øjnene for!

Det er ikke et spørgsmål om at jeg "lukker øjnene". Jeg er bare uenig. 

Bare fordi du sætter lighedstegn mellem Islam og fascisme, gør det det ikke til et faktum. Og hvis du gentager det i en uendelighed, gør det det heller ikke mere rigtigt (eller forkert iøvrigt).

Så nej, det er ikke "humlen" i det. Omend jeg forstår at det er det for dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
tvr skrev, for 1 time siden:

Og selvfølgelig kan du ikke dømme en hel religion baseret på hvad der foregår i Somalia (eller Somaliland). 

Hvis man lige glemmer den religion, som de har i Somaliland, mener den kulturradikale overdommer TVR så, at det er tilladt at have en generel holdning til somaliere ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 6 minutter siden:

Hvis man lige glemmer den religion, som de har i Somaliland, mener den kulturradikale overdommer TVR så, at det er tilladt at have en generel holdning til somaliere ??

Kulturradikal overdommer.... tsk tsk

Det er tilladt at have en holdning til alt og alle - også somaliere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martyren skrev, for 35 minutter siden:

Slippe for at lukke somaliere ind i Danmark !!!

Ok. Tak. Jeg tror iøvrigt ikke det er nemt for somaliere at blive lukket ind i Danmark.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kulturradikal overdommer.... tsk tsk

Det er tilladt at have en holdning til alt og alle - også somaliere.

Ja, Kulturradikal overdommer, det synes jeg da er en meget dækkende betegnelse for dit virke :-) 

Alright du har lige skrevet, at man ikke kan have en holdning til en hel religion.

Kan du blive enig med dig selv ? :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
tvr skrev, for 2 minutter siden:

Ok. Tak. Jeg tror iøvrigt ikke det er nemt for somaliere at blive lukket ind i Danmark.

Har du kigget dig omkring? Der er da somaliere overalt her :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 1 minut siden:

Ja, Kulturradikal overdommer, det synes jeg da er en meget dækkende betegnelse for dit virke :-) 

Alright du har lige skrevet, at man ikke kan have en holdning til en hel religion.

Kan du blive enig med dig selv ? :-) 

Nåh. Men inden jeg kalder dig noget, har du så selv en holdning til hvad du er ?

Der er forskel på at dømme og have en holdning. Eller ser du ikke forskellen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nåh. Men inden jeg kalder dig noget, har du så selv en holdning til hvad du er ?

Der er forskel på at dømme og have en holdning. Eller ser du ikke forskellen?

Du er meget velkommen til at kalde mig noget. :-)  Det kan jeg ikke se problemer i.

Og jo, der kan være en forskel i nogle tilfælde, på at dømme eller have en holdning. Men same same.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...