Hop til indhold

Recommended Posts

Netop hjemvendt fra mit andet besøg hos Maja og det bliver IKKE det sidste!

SUPER køn og sød pige, helt naturlig hele vejen igennem (minus et par diskrete lækre tattoos)! Hun lever fuldt op til hendes billeder, what you see is what you get!

Maja er helt nede på jorden og virker virkeligt til at nyde, hvad hun laver. Der er ingen tvivl om, at kemi betyder meget i denne branche og måske er jeg heldig på denne front med hende, men tvivler stærkt på, at nogen går forgæves der.

For mig er Maja en 10/10 på skalaen i forhold til udseende (krop og ansigt) samt personlighed. Sex bliver kun til 9/10, men det er kun fordi, at der er plads til forbedringer i forhold til at lære hinanden bedre at kende (believe me, det har man lyst til). Håber du læser med her Maja og har lyst til at score det sidste point, hehe!

Pas nu rigtigt godt på hende folkens! Ellers kommer jeg efter jer!

http://eventyrpigerne.dk/girls/maja2/index.php

Redigeret af HrGrey

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 4 timer siden:

Det bliver nok på Sexclub, jeg vil opsøge fornøjelsen.

Det kommer du nok ikke til at fortryde. Maja er gennemført fantastisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
69Hummer skrev, for 1 time siden:

Det kommer du nok ikke til at fortryde. Maja er gennemført fantastisk.

Jeg glæder mig også allerede. - Ud fra hendes billeder at dømme er hun attraktiv. - Med de anbefalinger hun har fået, lover det rigtig godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...