mcallan68 54 Skrevet 10. November, 2017 Wauu en måde at starte Fredagen på, Beer er vældig imødekommen og et frækt smil. Vi startede med Body2body, hvor var det frækt, først på bagsiden hvor hun legede med lillemand og derefter på ryggen hvor hun startede med lidt massage, men fandt hurtig frem til stiverten, hvor kan hun bare sutte og vi kyssede meget og en 69'er, så frækt. Derefter på med gummi, hvor hun red mig samtidig med jeg kyssede hende og hendes bryster og så det bedste, jeg tog hende doggy Style og sagde det også skulle være godt for hende, så hun tog en dildo frem og kom samtidig med jeg kneppede hende. Hun var helt væk i næsten 5 min, derefter det bedste blowjob ever hvor kom i hendes mund.Dejlig måde at starte dagen på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
badboy30 64 Skrevet 10. November, 2017 Er det hende på billederne?? Hvad gav du for sådan en omgang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mcallan68 54 Skrevet 10. November, 2017 Ja det er helt sikkert hende på billederne, 1200 for sådan en tur https://annoncelight.dk/showad/227697 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scorpions 9 Skrevet 10. November, 2017 Jeg har efterhånden besøgt Beer en del gange og kan kun give hende de beste anbefalinger. Det bliver kun bedre hver gang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg