Hop til indhold

Hej nogen der har været her ? Hadsundvej Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Udemærket service den ene gang jeg var forbi. Dog er sms svar ret sløvt med meget forsinkelse og hende der åbner døren var ikke hende der gav massage og sluttede.. ;)

• 1 month later...
Skrevet
FræktParAalborg skrev, den 17/11/2017 at 22:56:

Udemærket service den ene gang jeg var forbi. Dog er sms svar ret sløvt med meget forsinkelse og hende der åbner døren var ikke hende der gav massage og sluttede.. ;)

Det er rigtigt der er en mode nkvinde men det er den unge pige der giver massage og hun er god til det både at massere med olie og give happe ending desuden tibyder hun body 2 body for et lille beløbe mere under 1000 kr kan godt anbefale det sted det er meget bedre end hos den forrige thai pige der ejede stedet

Skrevet

ja de svarer ike så  hurtigt men de tilbyder næsten det hele den unge pige og hun gør det godt og er venlig syntes jeg og meget rimeligt i prisen også

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.