Hop til indhold

Recommended Posts

Billede 1og 4 er helt sikkert hende.syntes ikke de andre 2 ligner hende helt.beskrivelsen lyder som bee’s plejer at gøre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ret ny herinde og søgefunktionen returnerer ikke noget på Bee. Er hun anmeldt herinde eller er der nogle af de herrer, som kan skrive lidt om hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
69Hummer skrev, 1 time siden:

Jeg er ret ny herinde og søgefunktionen returnerer ikke noget på Bee. Er hun anmeldt herinde eller er der nogle af de herrer, som kan skrive lidt om hende?

Søgninger på 1 - 2 - 3 bogstaver her på lille EG dur bare ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes det er skægt at se, at fordi der står "Er Bee tilbage..." uden anden indikation end fotos/hjemmeside - så tænker jeg bare - at i diverse annoncer over det ganske Kbh./Sjælland der er nok ca. 1/3 af pigerne blevet kaldt Bee.....

Den Bee jeg kan huske og som vi sikkert er nogle stykker der savner - er hende den HELT igennem SERVICEminded STOR smilende, venlige og DEJLIGE fra det hedengangne lille sted i Rødovre bag politistationen....SUK SUK :rolleyes: 

"To BEE or Not to BEE - what at silly question!!"

Redigeret af Lucash

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten
Lucash skrev, for 2 timer siden:

Syntes det er skægt at se, at fordi der står "Er Bee tilbage..." uden anden indikation end fotos/hjemmeside - så tænker jeg bare - at i diverse annoncer over det ganske Kbh./Sjælland der er nok ca. 1/3 af pigerne blevet kaldt Bee.....

Den Bee jeg kan huske og som vi sikkert er nogle stykker der savner - er hende den HELT igennem SERVICEminded STOR smilende, venlige og DEJLIGE fra det hedengangne lille sted i Rødovre bag politistationen....SUK SUK :rolleyes: 

"To BEE or Not to BEE - what at silly question!!"

Det ER den Bee/Ree

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...