Hop til indhold
Guest UerfarenM

Nybegynder søger

Recommended Posts

Guest UerfarenM

Vær hilset!

 

Nu har det efterhånden kørt rundt i hovedet på mig længe, og jeg har den trang, at jeg helst vil udleve min fantasier. Jeg er ærligt talt i tvivl om, hvorvidt en she-male er mig, da jeg overhovedet ikke tænder på mænd, men alligevel sidder der den lille lyst i baghovedet på mig, som jeg ikke kan forklare, men føler mig nødsaget til at udforske.

 

Så jeg er på udkig efter en meget forstående she-male, som samtidig er udpræget feminin af udseende, men også aktiv og passiv, da jeg både gerne vil prøve at sutte pik samt tage hende og omvendt. I den henseende ville det også være fordelagtigt, hvis hun er moderat udstyret, men det er ikke et krav, så længe hun er hensyntagende og afslappet i sin tilgang.

 

Så essencen er, at jeg søger en (helst) moderat udstyret, passiv og aktiv, forstående, samt feminint udseende she-male. Findes det? Hvor i landet er mig komplet ligegyldigt. Hvis der er mange bud, så tænder jeg i øvrigt mest på asiatiske karaktertræk, men det er ikke et krav på nogen måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor i landet er du?

 

Sidst jeg besøgte Malii sagde hun at hun ville komme til KBH efter en uge i jylland, og det lyder som om hun er lige det du søger, jeg kan ikke garantere noget, men vil tro hun kommer snart.

 

Hvis du er i jylland tror jeg du skal skynde dig, så vidt jeg ved annoncerer hun på annoncelight.dk når hun er der.

 

/Hulbror

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Mange tak for svaret. Jeg tror måske lige, at hun kunne være noget for mig. Smuk er hun i hvert fald. :)

 

Jeg er selv fra Jylland, men færdes ofte på Sjælland, så intet problem i den henseende. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, når hun vender tilbage til kbh er hun her nok kun en uge mere så var det slut for denne omgang og om hun kommer igen ved jeg ikke.

 

Mine informationer er bare hvad jeg spurgte hende om for 3 uger siden, så aner ikke om det holder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er selv samme sted som UerfarenM og må simpelthen prøve at være sammen med en TS. Er fra Jylland og vil høre om nogen kan anbefale nogle aktuelle TS i Jylland til en novice. Har lidt kik på Ariel og Hanna i Bording - nogen der kender noget til dem? Hanna er der lidt anmeldelser af, men hvad med Ariel??

Tænder kun på de "feminine" TS, der både er aktive og passive - nationalitet er lige meget.

Er der nogen gode tips i forbindelse med ens første besøg?

Redigeret af Helbo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...