jegertykigen 165 Skrevet 9. November, 2017 I start december skal jeg besøge odense på en 4 dages kursus tur, og skal bo centralt I byen. I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig lidt fif til en besøgt venligst hotel I byen, da jeg gerne vil have noget outcall til mit værelse. Desuden kunne jeg godt bruge nogen anbefalinger til en pige som netop har mulighed for dette Jeg takker på forhånd med kyshånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1752 Skrevet 10. November, 2017 (edited) Mht. anbefaling af piger, skal vi nok lidt tættere på det tidspunkt du skal være i Odense. De piger som er her nu, er nok rejst igen, start december Redigeret 10. November, 2017 af Mr1time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 10. November, 2017 Har lige hørt i min øresnegl, at denne lille sag, Amanda https://annoncelight.dk/showad/237779 skulle komme til Odense, sidst i november, så måske det var noget godt guf. Hun har været i Holstebro, til manges fornøjelser.... Vi fynboer har noget at glæde os til.. Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg