Hop til indhold
jyden1

Trekant i Kolding

Recommended Posts

Har været i kontakt med dem flere gange og blevet enige med dem om hvad der skulle ske og til hvilken pris og hvornår men når man så kommer til at skal have adressen hvor man skal mødes så hører man ikke mere til dem. Så jeg tror at det er nogle fake profiler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må lige komme med en rettelse .Jeg gav det lige et forsøg mere og efter kort skriveri var der en aftale i hus og jeg på vej.Så de er gode nok to søde piger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Just yours
Bolleman skrev, for 23 minutter siden:

Må lige komme med en rettelse .Jeg gav det lige et forsøg mere og efter kort skriveri var der en aftale i hus og jeg på vej.Så de er gode nok to søde piger

Hvad gjorde det og hvad fik du.... 

Hvad er sugar..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Bolleman skrev, 1 time siden:

Må lige komme med en rettelse .Jeg gav det lige et forsøg mere og efter kort skriveri var der en aftale i hus og jeg på vej.Så de er gode nok to søde piger

Er den ene højgravid ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
8270 skrev, den 12/11/2017 at 12:51:

Er den ene højgravid ?

Jeg har i hvert fald fået tilbudt en stund med DenForførende og hendes gravide veninde, som kaldte sig selv Ung Gravid eller noget i den retning. Droppede det dog, da jeg reelt set kun var interesseret i den gravide veninde, og det giver nok ikke en god trekant, hvis hele mit fokus er på den ene part.

Og det var rigtigt nok et sted i Kolding.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 14 timer siden:

Hvordan var din oplevelse...har du stort smil på endnu, eller hænger du med mundvigene ?  Er da nysgerrig

Det blev ikke helt så vild så jeg troede det skulle blive

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB
Bolleman skrev, for 6 timer siden:

Det blev ikke helt så vild så jeg troede det skulle blive

Hvorfor ikke.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bolleman skrev, den 14/11/2017 at 17:13:

Det blev ikke helt så vild så jeg troede det skulle blive

Var også lige min tanke..det gør det jo desværre sjældent. Læs mit indlæg vedr to piger en pris i Esbjerg. Præsis det samme skete for mig, men måske bare en del ringere end din oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...