jyden1 9 Skrevet 9. November, 2017 Nogle der har prøvet en trekant med Denforførende og Bebe1992 - pt. er de vist i Kolding.https://sugardaters.dk/show?alias=DenForførendehttps://sugardaters.dk/show?alias=Bebe1992 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 104 Skrevet 10. November, 2017 Har været i kontakt med dem flere gange og blevet enige med dem om hvad der skulle ske og til hvilken pris og hvornår men når man så kommer til at skal have adressen hvor man skal mødes så hører man ikke mere til dem. Så jeg tror at det er nogle fake profiler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Just yours Skrevet 10. November, 2017 Kan man ikke få dem til et hotelværelse...?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 104 Skrevet 12. November, 2017 Må lige komme med en rettelse .Jeg gav det lige et forsøg mere og efter kort skriveri var der en aftale i hus og jeg på vej.Så de er gode nok to søde piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Just yours Skrevet 12. November, 2017 Bolleman skrev, for 23 minutter siden: Må lige komme med en rettelse .Jeg gav det lige et forsøg mere og efter kort skriveri var der en aftale i hus og jeg på vej.Så de er gode nok to søde piger Hvad gjorde det og hvad fik du.... Hvad er sugar.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 8270 Skrevet 12. November, 2017 Bolleman skrev, 1 time siden: Må lige komme med en rettelse .Jeg gav det lige et forsøg mere og efter kort skriveri var der en aftale i hus og jeg på vej.Så de er gode nok to søde piger Er den ene højgravid ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest UerfarenM Skrevet 13. November, 2017 8270 skrev, den 12/11/2017 at 12:51: Er den ene højgravid ? Jeg har i hvert fald fået tilbudt en stund med DenForførende og hendes gravide veninde, som kaldte sig selv Ung Gravid eller noget i den retning. Droppede det dog, da jeg reelt set kun var interesseret i den gravide veninde, og det giver nok ikke en god trekant, hvis hele mit fokus er på den ene part. Og det var rigtigt nok et sted i Kolding. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 826 Skrevet 14. November, 2017 Bolleman skrev, for 8 timer siden: Ja det er hun Hvordan var din oplevelse...har du stort smil på endnu, eller hænger du med mundvigene ? Er da nysgerrig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 104 Skrevet 14. November, 2017 youngatheart skrev, for 14 timer siden: Hvordan var din oplevelse...har du stort smil på endnu, eller hænger du med mundvigene ? Er da nysgerrig Det blev ikke helt så vild så jeg troede det skulle blive Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KristianB Skrevet 14. November, 2017 Bolleman skrev, for 6 timer siden: Det blev ikke helt så vild så jeg troede det skulle blive Hvorfor ikke.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 826 Skrevet 16. November, 2017 Bolleman skrev, den 14/11/2017 at 17:13: Det blev ikke helt så vild så jeg troede det skulle blive Var også lige min tanke..det gør det jo desværre sjældent. Læs mit indlæg vedr to piger en pris i Esbjerg. Præsis det samme skete for mig, men måske bare en del ringere end din oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg