Hop til indhold

Trekant i Kolding

Featured Replies

Skrevet

Har været i kontakt med dem flere gange og blevet enige med dem om hvad der skulle ske og til hvilken pris og hvornår men når man så kommer til at skal have adressen hvor man skal mødes så hører man ikke mere til dem. Så jeg tror at det er nogle fake profiler.

Skrevet

Kan man ikke få dem til et hotelværelse...??

Skrevet

Må lige komme med en rettelse .Jeg gav det lige et forsøg mere og efter kort skriveri var der en aftale i hus og jeg på vej.Så de er gode nok to søde piger

Skrevet
Bolleman skrev, for 23 minutter siden:

Må lige komme med en rettelse .Jeg gav det lige et forsøg mere og efter kort skriveri var der en aftale i hus og jeg på vej.Så de er gode nok to søde piger

Hvad gjorde det og hvad fik du.... 

Hvad er sugar..

Skrevet
Bolleman skrev, 1 time siden:

Er den ene højgravid ?

Skrevet
8270 skrev, den 12/11/2017 at 12:51:

Er den ene højgravid ?

Jeg har i hvert fald fået tilbudt en stund med DenForførende og hendes gravide veninde, som kaldte sig selv Ung Gravid eller noget i den retning. Droppede det dog, da jeg reelt set kun var interesseret i den gravide veninde, og det giver nok ikke en god trekant, hvis hele mit fokus er på den ene part.

Og det var rigtigt nok et sted i Kolding.

Skrevet
Bolleman skrev, for 8 timer siden:

Ja det er hun 

Hvordan var din oplevelse...har du stort smil på endnu, eller hænger du med mundvigene ?  Er da nysgerrig

Skrevet
youngatheart skrev, for 14 timer siden:

Hvordan var din oplevelse...har du stort smil på endnu, eller hænger du med mundvigene ?  Er da nysgerrig

Det blev ikke helt så vild så jeg troede det skulle blive

Skrevet
Bolleman skrev, for 6 timer siden:

Hvorfor ikke.? 

Skrevet
Bolleman skrev, den 14/11/2017 at 17:13:

Var også lige min tanke..det gør det jo desværre sjældent. Læs mit indlæg vedr to piger en pris i Esbjerg. Præsis det samme skete for mig, men måske bare en del ringere end din oplevelse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.