Hop til indhold
Freedom

Os kvinder

Recommended Posts

Dette svar har egentlig ikke noget med tråden at gøre, men jeg har hørt at der før Eroguide skulle have været noget, der hed Venuslogen, der – især i betragtning af at det var i www's spæde begyndelse for 20 år siden, var det meget populært med tusindvis af brugere, hvilket på dette tidspunkt var rigtig mange. Det lykkedes et hylekor af omkring 10 brugere at få stedet til at forsvinde, fordi mere reelle og almindelige brugere simpelthen ikke gad mere, og jeg har hørt at @Lady Cherie skulle have været en del af dette hylekor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 29 minutter siden:

OG jeg er ligeglad med hvem er seriøs....mit svar er mest seriøøøøst!!!!

Nej, det er min tavshed i denne tråd :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 1 time siden:

Dette svar har egentlig ikke noget med tråden at gøre, men jeg har hørt at der før Eroguide skulle have været noget, der hed Venuslogen, der – især i betragtning af at det var i www's spæde begyndelse for 20 år siden, var det meget populært med tusindvis af brugere, hvilket på dette tidspunkt var rigtig mange. Det lykkedes et hylekor af omkring 10 brugere at få stedet til at forsvinde, fordi mere reelle og almindelige brugere simpelthen ikke gad mere, og jeg har hørt at @Lady Cherie skulle have været en del af dette hylekor.

Kære Finn

Jeg kan se at dit indlæg har rigtigt meget med stregen at gøre, endnu en afsporing af stregen.

Eller evner du slet ikke at holde dig til emnet, der er henvendt til kvinder?

Du sidder og ævler om noget der er 20 år siden....øøh står øverste etage helt stille?

I øvrigt Finn...jeg syntes Venuslogen var et herligt sted, var du der ikke? det var skide skægt!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hvis du hader os piger og mig specielt så meget....hvorfor henvender du dig så hele tiden til os?

Jeg orker dig ikke, DU er træls!

Redigeret af Lady Cherie
høflighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 4 minutter siden:

Tavsheden var kortvarig.... :)

hahahaha, jeg har jo ikke skrevet noget som helst om indholdet. Jeg har kun skrevet, at jeg ikke har skrevet noget, og at det vist er det mest seriøse i denne streng – fra en mand :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 2 timer siden:

Dette svar har egentlig ikke noget med tråden at gøre, men jeg har hørt at der før Eroguide skulle have været noget, der hed Venuslogen, der – især i betragtning af at det var i www's spæde begyndelse for 20 år siden, var det meget populært med tusindvis af brugere, hvilket på dette tidspunkt var rigtig mange. Det lykkedes et hylekor af omkring 10 brugere at få stedet til at forsvinde, fordi mere reelle og almindelige brugere simpelthen ikke gad mere, 

Efter at have fjernet det personlige fnidder i citatet, vil jeg som tidligere aktiv og tilfredsbruger på Venuslogen, gerne medgive, at der ikke var så højt til loftet. På VL havde du helt sikkert pådraget dig nogle karantæner ud fra nogle af holdninger du har luftet på EG. 

Jeg synes faktisk at det er på sin plads at nævne at moderationen på EG ikke særbehandler dem du i anden sammenhæng  vistnok betegner som den styrende flok.  Her kan du så glæde dig over, at så længe man holder sig indenfor regelsættet, så er der plads til ytre holdninger, som flertallet eller kernebrugerne ikke deler.  Det er jo klart at når man ytre kontroversielle holdninger, så man jo også være forberedt på at man får svar på tiltale. Det skal selvfølgelig ske i respektfuld tale. 

Det er faktisk mit indtryk at skrivelysten på EG er for nedadgående, hvis man skulle konkludere at det skyldes et "hylekor" af "numseslikkende hvideriddere" så synes jeg faktisk at det er en lidt søgt forklaring. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

hahahaha, jeg har jo ikke skrevet noget som helst om indholdet. Jeg har kun skrevet, at jeg ikke har skrevet noget, og at det vist er det mest seriøse i denne streng – fra en mand :P

at bryde tavsheden er stadig et svar :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 11 minutter siden:

at bryde tavsheden er stadig et svar :P

Men et svar uden indhold. Ingen bliver jo klogere af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...