Hop til indhold
CPHstuderende

Niki i Holsted

Recommended Posts

Netop besøgt:

https://annoncelight.dk/showad/238177

Jeg har været stangliderlig i to uger, men har ikke kunnet finde lejlighed til at besøge en ordentlig pige. På en mellemlanding i det jyske ville jeg egentlig besøge en gammel kending fra Odense, som efter flere års fravær er tilbage i Danmark - nemlig Sexy Simone, som tidligere har holdt til på Skibhusvej i Odense. Da jeg ankom til adressen var hun desværre optaget og jeg skulle videre.

Jeg kom i tanke om, at der vist plejer at være nogle piger i Holsted, så jeg ringede til Niki. Meget sød, ikke noget der. Men jeg er glad for hendes fair priser, for oplevelsen behøver ikke gentages. Uengageret blow og kedelig sex, hvor hun bare lukkede øjnene fra start til slut. Hendes bryster er dog meget gode og store, så det hjalp :)

Hun er fin nok, hvis man bare er virkelig trængende, men absolut ikke en oplevelse, der bliver i mine minder.

God dag til alle!

Del dette indlæg


Link til indlæg
p.larsen skrev, for 10 timer siden:

Hun annoncer med ALT for 500 kr. Så fik du lov til alt? Tænker analsex, bj med slug?

Netop af den årsag var jeg meget påpasselig. Jeg skal ikke smittes med noget som helst! Jeg tog en hurtig omgang dansk og fransk - begge dele med kondom. Jeg kunne aldrig finde på at lave noget med en GP uden kondom. Jo, svensk og spansk ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
p.larsen skrev, for 10 timer siden:

Hun annoncer med ALT for 500 kr. Så fik du lov til alt? Tænker analsex, bj med slug?

Hun annoncerer med anal og superfransk til 500 kr. Ved ikke hvor du læser at det er alt hun har til 500 kr?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...