Hop til indhold

Thai til nybegynder i det sønderjyske/nordtyske

Featured Replies

Skrevet

Ja, som titlen siger: Jeg har valgt at tage på en ego-tur til det sønderjyske - god mad, hygge, oplevelser - bare mig selv. Og så massage.

Jeg er ikke ude efter et hurtig-knald. Jeg søger en goood massage. Kommer der mere, ja, så kommer der mere. Hvad kan man kalde det: "Wellness for mænd?" Måske... :-)

Jeg har kørt forbi Swann i Flensborg. Det ser fint ud - men...tjooh....jeg søger noget mere...tror jeg...! :-)

Er det den vildeste massage - og så kun det: ja, så er det dælme dejligt. Sker der mere; så skal det ikke ske ud fra et menu-kort.

Jeg er måske kræsen....men jeg håber på gode, solide og seriøse indspark og delinger af oplevelser!

Jeg er i øvrigt begynder inden for massage-området; sandt at sige; jeg har aldrig knaldet en massø

På forhånd tak! ;-)

Skrevet

Jeg plejer at få god massage ved relax thai massage i Fredericia, ja ikke helt sydpå men hun kan ihvertfald ta fat. Dog blev jeg skuffet sidste gang Esbjerg efter 45min blev smidt ud da hun påstod der kom politi, (der var en anden mand i døren som ville have fuld pakke/flere penge) 

nå men massagen var ihvertfald god. 

De andre steder i byen er massagen ikke så hård men der fokuseres der også meget mere på fuld pakken. 

Jeg er ligesom dig også mest tilhænger af god massage og har været heldig at finde en sød dansk kvinde. Som giver super hård massage på de rigtige punkter, men der et intet som i nul og niks tale om andet end massage. 80min 350kr. 

Skal det være thai så har jeg hørt TEN er på banen i Vejle og hun kan begge dele god massage og vild s.. 

Længere sydpå har jeg desværre ikke noget at berette om. 

Skrevet

Pha Swan er absolut ikke pengene værd, hverken på den ene eller anden måde. På Tøndervej 14 Kruså får man en rigtig god massage af en ældre dame, det andet er ikke noget at berette om, men hun har faktisk en fin krop med pænt store bryster. Hvis det kun er massage uden berøring så kan Taratip https://www.taratip-thaimassage.de/ og Sukho   http://www.sukhomassage.de/ anbefales. Det med maden må du selv finde ud af :).

Skrevet

Har tidligere været på Sønderborgvej 7 Kruså nogle gange.. Kedeligt hus og ingen skønhed der åbnede døren........meeeen......da jeg kom ind i rummet og massøren kom.....blev jeg tændt med det samme. En mega flot kvinde ca 40 år med gode bryster og øvrig figur. Rigtig god massage med dejlige berøringer på hende. Og fik også udløsning ud over hende. Dog ikke samleje med hende...ved ikke om det kan fåes. Rigtig sød og med bad bagefter. Helt sikkert et godt bud på en god oplevelse.

• 4 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.