Hop til indhold
Finn1101

Bør vi have bedre garanti mod øv-oplevelser på de dyre bordeller?

Bør vi have bedre garanti mod øv-oplevelser på de dyre bordeller?  

81 medlemmer har stemt

This poll is closed to new votes
  1. 1. Føler du at glædespigen har en pligt til at afvise dig, hvis hun ikke føler at hun kan give dig en optimal oplevelse?

    • Ja
      72
    • Nej
      9
  2. 2. Bør man kunne fortryde indenfor 2-3 minutter og få sine penge tilbage bortset fra kr. 100?

    • Ja
      40
    • Nej
      41
  3. 3. Bør man kunne fortryde indenfor halv tid og få halvdelen af sine penge tilbage?

    • Ja
      5
    • Nej
      76


Recommended Posts

Finn1101 skrev, for 20 minutter siden:

 

Hej Finn

Jeg tror jeg svarer på dit nederste indlæg, af de to du skrev til mig, det virker mest seriøst i mine øjne,

Som jeg skrev..et tænkt sm-senarie

Men lad os rask glide over til et emne, du måske lettere kan genkende:

Der kommer en herre ind af døren, som har lidt potens problemer, da han er lidt oppe i alderen, og ikke er til de små blå, da han ved de kan give problemer med dikkeværket og andet, Han vil have græsk,  og der startes op med svensk....men trods godt forarbejde, og massere af gå-på-mod, så evner numsen ikke at suge, den ind og herren kan ikke holde en rejsning....trods 33 forsøg på at tvinge den ind....lykkes det ikke...

Finn....skal han have sine penge igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Finn1101 skrev, for 2 timer siden:

@Thaiuser Så vidt jeg kan se, så er dit fokus på thaiklinikker. Hvis jeg skulle svare ud fra den forudsætning, så er jeg enig med dig. Jeg haft gode og mindre gode oplevelser på en thaiklinik, men jeg kan ikke erindre at jeg har følt mig hverken rigtig skuffet eller snydt efter besøg på en thaiklinik, og prismæssigt ligger vi også et stykke fra priserne på de steder jeg taler om.

 

@Trinetease Jeg gør mig ingen forestillinger om at alle kunder er lige nemme (sådan er det heller ikke i min branche).

Hvis kunden møder op med dårlig hygiejne og heller ikke kan finde ud af at vaske sig, så synes jeg da at du skal sige fra, på samme måde som hvis han overskrider dine rimelige grænser. I det hele taget handler dette jo om at pigerne siger fra, hvis de ikke kan levere ydelsen, men at kunden selvfølelig ikke skal betale for noget han ikke har fået.

Lad os tage dit eksempel: En kunde køber en time hos dig og betaler kr. 2.100, men kunden lugter og han niver dig i brystvorterne, hvilket du ikke bryder dig om. Du skal selvfølelig ikke kæmpe med denne kunde i 60 minutter, så du siger stop efter 7 minutter. Det koster et gebyr på kr. 100 og 3 minutter til at kunden kan få tøj og sko på. Kunden får derfor kr. 1.650 tilbage. Derimod er der ikke noget rimelighed i at du piner dig selv og at kunden efterfølgende føler sig dårligt behandlet, fordi du efter 25 minutter ikke kunne klare mere.

Nu tror jeg at jeg selv er en forholdsvis nem kunde, og jeg har besøgt hos dig flere gange og altid følt mig godt behandlet, så jeg håber ikke at jeg har lugtet eller gjort noget som du ikke har kunnet lide, det har jeg ikke følt, og jeg har aldrig selv haft lyst til at afbryde eller siden fortrudt samværet.

Men det er altså ikke alle, der som dig kan klare jobbet og som yder en regulær service – og det kan der være alle mulige årsager til, men det som jeg blot forsøger at påpege, er at i hvert fald de etablerede bordeller på en eller anden måde må sikre at de seriøse og ordentlige kunder ikke føler sig snydt.  Ellers har de dyre (og forhåbentlig ordentlige) steder simpelthen ingen fremtid.

Dit forslag ville kun give mening hvis ALLE gæster læste en piges annonce 100%....og at ALLE annoncer er udpenslet i ( vilde og mood dræbende ) detaljer. For hvis en gæst ud fra min annonce kan læse at jeg kun ønsker gæster som ikke evt niver ( i kampens hede ) i mine bryster, så skal jeg altså ‘spilde’ en time omsætning...fordi at jeg ikke tænder på at blive pint på mine bryster.... 

Selvfølgelig skal jer gæster ikke snydes....og føler i jer snydt så er der mulighed for at klage til pigen, til husets mail....eller skrive en anmeldelse herinde. 

Lige meget hvor meget jeg tænker over dit forslag kan jeg slet ikke se hvordan at jeg ville kunne overleve psykisk på at skulle arbejde under de vilkår. Og nej jeg er bestemt ikke særligt sart eller sårbar. Men hvis jeg ville føle mig som en tasting menu - så er jeg ret sikker på at andre ville det samme. 

Men bevares....klinikkerne ville da ende med en kort dødelig proces...for ingen danske piger ville syntes om at arbejde under de vilkår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 37 minutter siden:

Hej Finn

Jeg tror jeg svarer på dit nederste indlæg, af de to du skrev til mig, det virker mest seriøst i mine øjne,

Som jeg skrev..et tænkt sm-senarie

Men lad os rask glide over til et emne, du måske lettere kan genkende:

Der kommer en herre ind af døren, som har lidt potens problemer, da han er lidt oppe i alderen, og ikke er til de små blå, da han ved de kan give problemer med dikkeværket og andet, Han vil have græsk,  og der startes op med svensk....men trods godt forarbejde, og massere af gå-på-mod, så evner numsen ikke at suge, den ind og herren kan ikke holde en rejsning....trods 33 forsøg på at tvinge den ind....lykkes det ikke...

Finn....skal han have sine penge igen?

Nu har jeg heldigvis ikke potensproblemer, og det er vist heller ikke normalt for min alder (endnu) – men jeg kunne da godt forestille mig at du må have en del kunder, der har lidt svært ved at få rejsning. Mener jeg så at de skal have pengene igen?

Hvis de har bestilt tid, så nej. (Det er trods alt ikke din skyld). Hvis de bare møder op, og hvis de bestiller en halv time eller en ydelse, så vil mit svar også være nej, men hvis kunden bare er mødt op i åbningstiden og bestiller og betaler for en time, men at der viser sig at være umuligt efter en halv time – ja, så mener jeg at han skal have halvdelen af pengene tilbage.

Imidlertid er udgangspunktet et helt andet, så det er ikke et repræsentativt eksempel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 26 minutter siden:

Dit forslag ville kun give mening hvis ALLE gæster læste en piges annonce 100%....og at ALLE annoncer er udpenslet i ( vilde og mood dræbende ) detaljer. For hvis en gæst ud fra min annonce kan læse at jeg kun ønsker gæster som ikke evt niver ( i kampens hede ) i mine bryster, så skal jeg altså ‘spilde’ en time omsætning...fordi at jeg ikke tænder på at blive pint på mine bryster.... 

Selvfølgelig skal jer gæster ikke snydes....og føler i jer snydt så er der mulighed for at klage til pigen, til husets mail....eller skrive en anmeldelse herinde. 

Lige meget hvor meget jeg tænker over dit forslag kan jeg slet ikke se hvordan at jeg ville kunne overleve psykisk på at skulle arbejde under de vilkår. Og nej jeg er bestemt ikke særligt sart eller sårbar. Men hvis jeg ville føle mig som en tasting menu - så er jeg ret sikker på at andre ville det samme. 

Men bevares....klinikkerne ville da ende med en kort dødelig proces...for ingen danske piger ville syntes om at arbejde under de vilkår.

Jeg tror at du opfatter det som en lov eller nogle formelle regler – det kunne jo også bare være et led i den sunde fornuft,  ligesom dengang hvor jeg hos Anita i Søborg fik halvdelen af pengene igen.

Det kan godt være at 100 kr. er for lidt, det kunne være 500 kr., men der bør være en eller anden mulighed for at fortryde, hvis man har betalt 2.100 for en time og efter få minutter føler at det her bliver ikke nogen fornøjelse – ligesom jeg selv oplevede for nylig.

På samme måde skal glædespigen kunne sige fra – og det nok koste lidt på omsætningen eller måske vil det give dig overskud til flere vagter og en større samlet omsætning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Finn1101 Jeg vælger flere gæster fra end du nok lige regner med. Og jeg har ikke lyst til at arbejde mere end jeg gør, jeg har et helt alm arbejde ved siden af jeg også skal passe. 

Dit udgangspunkt er at alle gæster er som dig.....og det er de altså ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Finn1101 skrev, for 18 timer siden:

Jeg ved at enhver, der er blevet taget i røven, deler min opfattelse, og alle aktive købesexkunder kender den følelse. Spørgsmålet er bare, hvor ofte de har oplevet den.

Plejer det ikke at koste ekstra? (ba-da-dam-dish!)

Nu er jeg godt nok ikke aktiv "kunde" mere  - Men har aldrig følt mig snydt, det hænger nok sammen med den forundersøgelse jeg har foretaget inden jeg har besøgt en GP ;) den eneste "negative" oplevelse jeg har haft var 51% min egen skyld, der var jeg ude af døren efter 20 minutter af den time jeg havde betalt for. Der tilbød den (danske) GP mig nogen af mine penge igen, det takkede jeg pænt nej til, jeg kunne have mærket ordentligt efter i starten af mødet, inden pengene skiftede hænder. Sugardating har jeg været meget glad for, de par gange hvor jeg "ramt ved siden af" har det kun været tid det har kostet mig, så det overlever jeg :) en side note her er at det er væsentligt mere omkostningsfuldt at "ramme plet".

Jeg syntes 9 ud af 10 gange man læser en negativ anmeldelse, starter den med noget ala "Jeg burde være gået"/"Jeg var liderlig og skulle bare have <ucharmerende udtryk for udløsning>" - altså; det lyder ofte som om anmelderen udemærket var klar over at det ville blive en negativ oplevelse, men alligevel tog chancen - og nej så skal kunden ikke have en krone igen, om det er 3 minutter eller 20 minutter er underordnet, for han har et eller andet sted været klar over hvad han har købt :) 

Er der tale om direkte svindel er det naturligvis en helt anden debat.

Jeg mener dog at GP'en bør sige nej tak til en kunde hun ikke har lyst til, eller ikke mener hun kan give det han nu står og har brug for - det er i sidste ende bare sund forretning.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 22 timer siden:

For nylig havde jeg er rigtig øv-oplevelse på et bordel, hvor jeg ellers har haft mange gode oplevelser.

Faktisk er det anden gang indenfor kort tid, hvor jeg har følt mig mindre godt behandlet på et af de dyre, danske bordeller, og det kan de danske steder ikke holde til.

Med de priser, som de danske bordeller har, må man kunne forvente at servicen er i top og at man får den tid, som man betaler for. Og hvis glædespigen af en eller anden årsag føler at hun ikke kan give dig den optimale behandling, bør hun afvise dig. Det kan være at hun ikke er oplagt eller at du ikke er hendes type, at du ligner hendes far eller en gammel klasselærer, årsagen er ligegyldig, det er hendes ansvar at afvise dig. 

Og hvis pigen har særlige regler, som ikke er standard, fx at du ikke må røre hendes bryster eller føle hende på numsen, så skal det tydeligt oplyses. 

Mit forslag er ydermere at man skal kunne fortryde indenfor de første 2-3 minutter og få sine penge tilbage bortset fra fx 100 kr., og at man bør kunne fortryde indenfor halv tid og få halvdelen af sine penge tilbage.

Jeg ser gerne at de danske steder og glædespiger overlever, men hvis man vil have kr. 2.100 for en time (og kr. 1.100 for en halv time), så kræver det kvalitet og høj service, og en garanti i form af retten til at kunne fortryde og få sine penge tilbage, hvis det ikke fungerer.

Ellers er det kun den dårlige samvittighed, der gør at man ikke i stedet vælger et sted, hvor man kan blive betjent for 500 kr., og hvor man kommer langt for 1.000 kr.

nu besøger jeg ikke bordeller selv

men mener " bordet fanger

og ens evt utilfredshed må komme til udtryk,ved manglende genbesøg

den model bruger jeg selv ved min genre=thaimassage-glædespiger /privat-diskret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 50 minutter siden:

Nu har jeg heldigvis ikke potensproblemer, og det er vist heller ikke normalt for min alder (endnu) – men jeg kunne da godt forestille mig at du må have en del kunder, der har lidt svært ved at få rejsning. Mener jeg så at de skal have pengene igen?

Hvis de har bestilt tid, så nej. (Det er trods alt ikke din skyld). Hvis de bare møder op, og hvis de bestiller en halv time eller en ydelse, så vil mit svar også være nej, men hvis kunden bare er mødt op i åbningstiden og bestiller og betaler for en time, men at der viser sig at være umuligt efter en halv time – ja, så mener jeg at han skal have halvdelen af pengene tilbage.

Imidlertid er udgangspunktet et helt andet, så det er ikke et repræsentativt eksempel. 

Nej kære Finn

Dem der ikke kan få rejsning ved mig, der lægger jeg den sku op på en ispind og binder den fast og sætter strøm til den så skal du sku se løjer du! :D 

Jeg har jo læst en del af dine indlæg, og jeg overvejet en overgang om der var en aldersgrænse herinde for hvor ung man måtte være, der var jo noget at det du beskrev, som måtte være puperetsproblemer det der med for tidlig sædafgang.....men tænkte han har nok ikke øvet sig nok. :D 

Men nu var det jo et tænkt senarie. men jeg prøver på at give dig nogle eksempler på, situationer vi piger kan opleve, men jeg håber med al den viden du har, du bliver proff. pige i dit næste liv, om ik andet, at du så har mindre tid til at sidde og sætte spørgeskemaer op osv. Der er jo nogen der kan komme til at tage dig alvorligt/seriøst

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 2 timer siden:

Nu har jeg heldigvis ikke potensproblemer, og det er vist heller ikke normalt for min alder (endnu) – men jeg kunne da godt forestille mig at du må have en del kunder, der har lidt svært ved at få rejsning. Mener jeg så at de skal have pengene igen?

Hvis de har bestilt tid, så nej. (Det er trods alt ikke din skyld). Hvis de bare møder op, og hvis de bestiller en halv time eller en ydelse, så vil mit svar også være nej, men hvis kunden bare er mødt op i åbningstiden og bestiller og betaler for en time, men at der viser sig at være umuligt efter en halv time – ja, så mener jeg at han skal have halvdelen af pengene tilbage.

Imidlertid er udgangspunktet et helt andet, så det er ikke et repræsentativt eksempel. 

Jeg håber da, det er en dårlig joke, det du skriver?

Han skal jo netop ikke have pengene tilbage, fordi glædespigen har ikke haft muligheden for at sælge den resterende tid til en anden kunde.


Købesex er altså ikke som bland-selv-slik, hvor man kan fylde en masse slik i en pose i lang tid nede i butikken, og derefter tømme halvdelen af posen fordi man aligevel ikke kan spise så meget slik aligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det handler i virkeligheden om hvordan man anskuer at købe sex/tid med en GP.

Hvis man gør det udfra ‘jeg køber en vare i en butik’ modellen så giver Finn’s model måske meget god mening.

Men for dælen da....det er det mest intime 2 mennesker kan lave sammen.... Det er netop ikke et supermarked...Gp’ere er mennesker - ikke maskiner.

@Finn1101 Først var det sugarbaby’erne der røg i unode - Nu er det GP’erne..... Der er vel kun thai massage tilbage ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 2 timer siden:

Nu har jeg heldigvis ikke potensproblemer, og det er vist heller ikke normalt for min alder (endnu) – men jeg kunne da godt forestille mig at du må have en del kunder, der har lidt svært ved at få rejsning. Mener jeg så at de skal have pengene igen?

Hvis de har bestilt tid, så nej. (Det er trods alt ikke din skyld). Hvis de bare møder op, og hvis de bestiller en halv time eller en ydelse, så vil mit svar også være nej, men hvis kunden bare er mødt op i åbningstiden og bestiller og betaler for en time, men at der viser sig at være umuligt efter en halv time – ja, så mener jeg at han skal have halvdelen af pengene tilbage.

Jeg fatter ikke forskellen her. Hvad har det med sagen at gøre, om man har bestilt tid eller ej, når besøget ved begge indfaldsvinkler er mislykket?

Er det iøvrigt ikke sådan, at de fleste piger efterhånden sælger tid fremfor ydelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Føler du at glædespigen har en pligt til at afvise dig, hvis hun ikke føler at hun kan give dig en optimal oplevelse?

Som det store flertal også stemmer, så ja selvfølgelig skal hun da afvise en, hvis hun føler hun ikke kan give dig en optimal oplevelse. Det er da uden diskussion hendes ansvar at have lyst til at give dig en optimal oplevelse, når du nu betaler hende et par tusinde kroner eller mere pr time, du er sammen med hende. Det kan være hun ikke synes om en, af den eller anden årsag, eller bare ikke har lyst til at have sex med en, eller kan mærke at hun har "en dårlig dag", er dødtræt f.eks. og uoplagt, det er da fair nok at hun mener dette eller har det sådan, men så skal hun ikke tage imod pengene og give dig en dårlig oplevelse, men sige nej.

Så den pligt har hun.

Bør man kunne fortryde indenfor 2-3 minutter og få sine penge tilbage bortset fra kr. 100?

Tjaeh, nareh, forstår godt spørgsmålet. Mange af os der har besøgt mange piger gennem mange år har sikkert oplevet sjældne gange heldigvis, at pigen var meget sød og meget smilende indtil hun fik pengene. Men det er i mine øjne at stramme skruen for meget f.eks. at hun smider tøjet man begynder forspillet og så fortryder man og har fået det hele for kun 100 kr. 

Og så kan pigen omvendt vælge at være medlevende de første par minutter og så blive kold som is når den tid er gået, og så er man ligevidt.

Jeg er ikke tilhænger af dette.

Bør man kunne fortryde indenfor halv tid og få halvdelen af sine penge tilbage?

Jeg har gennem min tid som kunde oplevet uovertruffen service hos nogle piger. Jeg husker en Victoria på Rosenvangs Alle i Århus f.eks. som jeg besøgte en del. En dag kom jeg "meget hurtigt" og hun gav mig selv en del penge tilbage, jeg har læst at andre piger har gjort det samme overfor andre kunder.

Men spørgsmålet bliver igen et tjaeh, nareh, fra mig af. En del piger der reserverer du tid hos dem, de har en kaldender for den pågældende dag, og du beder om en times samvær, havde du ikke gjort dette, kunne hun måske have haft en kunde mere.

Man kan sige at det vil i den grad forbedre vores "kundevilkår" som forbrugere, men jeg kan godt forstå, at pigerne ikke vil gå med til det. Alternativt kunne de måske finde på at sætte prisen op for at afbøde de dårligere vilkår de så vil få. Nu laver du vist lidt om i hvordan spørgsmålet skal forstå, så det er lidt forvirrende, men jeg svarer ud fra hvordan spørgsmålet er stillet. Og det bliver også et nej fra mig til dette spørgsmål.

Det er selvfølgelig super service når en pige gør det af sig selv, og det er ikke pga pengene, men signalværdien at det giver så mange plusser i bogen og at man, eller jeg i hvert fald, meget gerne i endnu højere grad vil besøge pigen igen.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man nu i stedet glemte alt om skuffelse og den slags og dvælede lidt ved "Man køber tid", så kan jeg egentligt godt se, at hvis det skulle være helt teoretisk korrekt, så skal man afregne for den tid man hyggede sig sammen og ikke den tid man tror der skal til.  Nu er problemet jo nok ikke så stort, de fleste kan vel godt med lidt øvelse disponere over den på forkant købte tid. 

Det bliver lidt sjovt det her, for så skulle man jo indføre taxametersex, med startgebyr og efterfølgende pris klik for hvert minut e.lign. Det ville nok også blive et rend frem og tilbage med penge, for man skal jo stadig betale forud, og hvad så hvis man er en fedte røv og tror det kan klares på 15 min og det kan det så alligevel ikke. 

Aaah det kan vist ikke praktiseres i praksis, men jeg ville da synes det var et festligt indslag med et taxameter hængende på sengegavlen, der måske også kunne måle antal stød :D

Det var vist et indlæg i den mere useriøse afdeling. Sorry 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 58 minutter siden:

Aaah det kan vist ikke praktiseres i praksis, men jeg ville da synes det var et festligt indslag med et taxameter hængende på sengegavlen, der måske også kunne måle antal stød :D

Det var vist et indlæg i den mere useriøse afdeling. Sorry 

Taxameteret skulle så i givet fald synkroniseres med rytmen i pacemakeren, ellers ville det gå galt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 7 timer siden:

 

 

@Thaiuser

Det er ikke kun dit nickname. Jeg har gennemgået dine indlæg, og dit fokus er på thaiklinikker især på Vestegnen (tror jeg). Hvis du er kunde nogle af de steder, som jeg omtaler, synes jeg at du skulle dele dine oplevelser med os andre og skrive nogle anmeldelser med dine erfaringer. 

Jeg synes du skulle forholde dig til det jeg skriver og ikke til hvem jeg er, ellr hvad du tror om mig.

Det er jo ren børnehave ellers.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Nogen herinde....udover Trådstarter, har jo stemt ja til ‘prøvetiden’..... Jeg er lidt interesseret i at høre fra dem.... Jeg er nysgerrig for at høre deres bevæggrunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Makmak

 

Finn1101 skrev, den 8/11/2017 at 23:30:

En af mine kollegaer sagde engang at man aldrig skulle bruge tid på debat i internetfora, da det ikke nyttede noget og ikke havde nogen ende, men det kan man jo heldigvis selv bestemme – men det er dog mærkeligt som en lille gruppe brugere altid skal tage glædespigerne i forsvar, kritisere andre og som stort set aldrig skriver en anmeldelse eller som kun skriver om eller besøger én pige eller måske to.

I min optik skal der være plads til alle, også dem som ikke er særligt aktive kunder og dem som kun drømmer og tænker tilbage og dem hvis største drøm er at blive kæreste med en glædespige, men pas på, hvem man skyder efter, hvis man reelt ikke selv er omfattet af den problematik, der omtales.

Jeg ved at enhver, der er blevet taget i røven, deler min opfattelse, og alle aktive købesexkunder kender den følelse. Spørgsmålet er bare, hvor ofte de har oplevet den.

Og hvis der er svaret nej i afstemningen, så er det med stor sandsynlighed en glædespige eller en ”pigeven” og ikke en aktiv kunde.

På baggrund af disse linier vil jeg da afholde mig fra at afgive en stemme. Du skriver at der skal være plads til alle, også dem der ikke er omfattet af problematikken, alligevel tillader du at antage at dem der stemmer nej, er GP,  "pigeven" eller ikke aktiv og derved negligere deres mening. Er det at give plads til alle?  Jeg vil spare dig for at optrævle min aktivitet her på EG, ved at sige Jeg er aktiv i spas tråden, jeg skriver få indlæg andre steder, jeg er ikke GP, ej heller "pigeven" hvad det så må indebære, men jeg betragter mig ikke sådan, har aldrig skrevet en anmeldelse, og jeg nyder kun en enkelt GP, så aktiv "kunde" er jeg vel. 

For god ordens skyld ville mine svar have været ja, nej og nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Naturligvis bør den arbejdende kunne afvise en klient uagtet årsag, ligesom man som klient også kan afvise den arbejdende.

Man bør kunne fortryde indtil at man er påbegyndt selve akten, altså afklædning af ens tøj, derefter fanger bordet.

Angående øv oplevelser generelt, så skal der 2 til en tango.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der går gak-gak i det, og det er ærgerligt. Dette forum ”styres” for en stor dels vedkommende af aktive glædespiger, ex-kunder eller ikke særligt aktive kunder og mænd, som drømmer om en glædespige som kæreste. Eller sådan ser det i hvert fald ud fra min side.

Da jeg i sin tid oprettede mig som bruger på dette forum, troede jeg at det var en slags herreklub, hvor vi delte gode oplevelser og advarsler og måske drøftede livet som kunde på godt og ondt. Det har igen og igen vist sig umuligt.

Som en af de mere fornuftige deltagere skrev til mig:

Citat

For mange er omdrejningspunktet ved brugen af EG "socialt samvær", og er man venner med alle, kan man jo ikke skrive frit, så det skal man jo gøre op med sig selv.

Jeg kender ikke mange, der betaler for sex, og personligt er det da en ting, som jeg havde håbet på at jeg var kommet ud af for mange år siden og aldrig var startet på, men jeg er faktisk ved at tro at jeg i min omgangskreds kan finde flere mennesker, der af og til har tegnebogen fremme for noget sex og pigesjov, end jeg realistisk kan få en fornuftig dialog med på dette forum.

Øretæverne er jeg ligeglad med, for jeg ved at jeg har ret, en dialog om problematikkerne og livet som kunde er ikke muligt, og det ”sociale” har jeg ikke behov for – bortset fra det specifikke område, hvor det desværre og underligt nok er svært at opnå.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, 1 time siden:

Der går gak-gak i det, og det er ærgerligt. Dette forum ”styres” for en stor dels vedkommende af aktive glædespiger, ex-kunder eller ikke særligt aktive kunder og mænd, som drømmer om en glædespige som kæreste. Eller sådan ser det i hvert fald ud fra min side.

Finn, nu skal du ikke være pigesur fordi vi ikke alle er enige med dig.
Men du må da forvente, at hvis du siger noget nogen synes er helt tosset, så råber de op ISÆR når det kommer fra en, der ikke har eller arbejder i branchen.

Og nej, jeg er ikke en del af dem du nævner, der "styrer" forummet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd

selvfølgeligt kan man ikke få pengene tilbage igen, det er jo ikke som at prøve et par sko, og så sige dem kan jeg ikke lide

men det er da et problem at man ved ankomsten og det første møde, kan mærke og tænker, hun duer bare ikke for mig , hun er ikke i min smag, og hvad gør man så

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Trinetease skrev, for 11 minutter siden:

@kmd Mener du når man hilser på pigen ? Altså inden man betaler for tiden ?

det kunne det godt være, har kun prøvet det med escort her hos mig, og det var ikke muligt for mig at få mig til at sige , du tænder mig ikke , kan vi droppe det ? . men det er også sket når vi er gået i gang, at det opleves som noget pigen gør på trods af hvad hun har lyst til , og det hele falder til jorden !
men har sagt nej tak , til en del på sugardating, ved første møde, og betalt benzin hjem eller bare sagt nej tak , det her bliver ikke til noget, men det er også en anden sammenhæng/kontekst 

Redigeret af kmd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

@kmd Mener du når man hilser på pigen ? Altså inden man betaler for tiden ?

ikke mig du spørger, og har ikke læst hele tråden men vil lige bidrage med ønsket om at pigen i højere grad ved mødet inden at pengene faldt, ville ytre sig hvis HUN ikke lige havde en god mavefornemmelse om at oplevelsen ville munde ud i en god gensidig hyggestund, dette kunne være ønskværdigt for at minimere øv oplevelserne :)...god weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Finn1101 skrev, for 21 timer siden:

For mange er omdrejningspunktet ved brugen af EG "socialt samvær", og er man venner med alle, kan man jo ikke skrive frit, så det skal man jo gøre op med sig selv.

det er der jo ikke nogen velbevaret hemmelighed i at "the real World" ikke altid afspejler hvad der er populært at skrive herinde, og at det afspejler at der er for mange der har for meget fritid er ikke nogen man behøves at bruge meget tid på for at konstatere :)..men det løfter kun underholdningsværdien.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...