Hop til indhold
messi61

Anastasia igen igen

Recommended Posts

Så kom hun til byen igen. Min pige nr. 1. Besøgte hende igen for gud ved hvilken gang. Stadig lige skønt og dejligt og stadig lige smuk. Til jer der ikke har været der: snyd ikke jer selv for et besøg hos denne vidunderlige skønhed. Det er hende på billedet du møder.. ligner på en prik... Og så dyrk lige de dejligste, ægte bryster. MUMS..https://annoncelight.dk/showad/237541

 

 

Redigeret af Rooster
Forkert link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte også lige Anastasia igen i dag. Hun er bare skøn. En ren fotomodel.

Hun genkendte mig fra mit tidligere besøg, så det var dejligt. Jeg startede lige med en hurtig skyller og fik vasket de ædlere dele. Derefter ind til skønheden der lå nøgen på sengen. Wowwowow hun er flot. Fik en gang superfransk mens jeg sad på knæ i sengen. Jeg gramsede løs på hendes fantastiske bryster og jeg blev virkelig hård. På med gummi og en dejlig tur i missionæren. Mand det var godt.

Derefter skift til en ridetur. Normalt ikke min favorit stilling, men jeg nød bare at se de babser hoppe op og ned. Et suverænt syn. Nærmest overvældende. Derefter om i doggy og det skue med en perfekt røv og kvindekrop foran mig var for meget. Faktisk skete der noget jeg aldrig har oplevet før. Jeg tabte simpelthen erektionen! Det var skandaløst! Jeg tænker lidt at jeg måske fik præstationsangst som om jeg var teenager. Måske jeg i underbevidstheden følte at hun var en tand for lækker for mig. Jeg ved det ikke.... Eller måske er jeg bare ved at blive gammel..... :(

Det var ihvertfald træls.

Nå men af med gummiet og så fik dilleren en ordentlig suttetur igen og det var fedt. Jeg havde aftalt COB, så efter lidt tid skulle kanonen fyres af over de fantastiske bryster. Det blev en monster ladning på bryster krop og lagen. Wow. Anastasia var da lidt imponeret. Hun kan godt lide sperm sagde hun, så det var da dejligt.

Derefter lidt aftørring/rengøring og så var der lidt tid til at sludre lidt. Anastasia er rimelig til engelsk og hun er sød og nem at snakke med. Udover lidt personlig snak, fortalte hun også at der ikke er så mange kunder. Måske det er julen der trænger sig på eller måske der er for stort et udbud?

Jeg må sige det undrer mig hvis hun ikke har fyldt kalenderen. Alene brysterne er simpelthen verdensklasse. Oven i det sexet hun fint med øjenkontakt og berøringsvenlighed. Priserne er fair og der er mange ting på menukortet inkl. anal hvis man har lyst til det. Stedet er diskret og der er fin kontakt på SMS.

Hun kan bestemt anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rshumi

Besøgte Anastasia igen på vesterbro inden hun tager hjem. Dejlige og sød kvinde uden tvivl. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også forbi til et sent besøg tirsdag.

Hun er bare for dejlig <3

Jeg er stadig total vild med hende.

Det bliver svært at få hende vippet af min no 1 liste :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er super. Men er der virkelig ikke nogen der har besøgt eller set Cindy? Hun ser også dejlig ud og er vist samme sted  

Selv overvejer jeg et gp besøg i næste uge, men da er disse to skønheder desværre rejst igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rshumi
NoobGPexplorer skrev, 1 time siden:

Ja hun er super. Men er der virkelig ikke nogen der har besøgt eller set Cindy? Hun ser også dejlig ud og er vist samme sted  

Selv overvejer jeg et gp besøg i næste uge, men da er disse to skønheder desværre rejst igen. 

Anastasia kommer tilbage igen efter et visit i Aarhus. Der er også en del tøser på vesterbro 32, selvom jeg må sige stedet ikke ligger særligt privat anlagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg læst om denne kvinde så mange gange, at jeg bare måtte prøve i sidste uge. Det lykkedes at få fat i hende efter et par timer og fik straks et besøg aftalt umiddelbart efter.

Da jeg ankom og vi kom ind i lyset, kunne jeg se, at hendes billeder uden tvivl er ægte og hun er mega flot! Skøn pige, dejlig mild personlighed. Jeg nød et hurtigt besøg med fransk og missionær. Det var fuld skrue på øjenkontakten. Jeg kunne ikke helt finde ud af, om hun prøvede at sige noget til mig med sit blik, men det var i hvert fald skønt at være sammen med en lækker GP, som ikke bare giver den gas på falske støn fra start til slut.

Jeg kunne måske godt savne en smule lyd (men hvad kan man forvente på et kort besøg?), men måske er man også bare blevet vant til, at mange GP’er lyder som om de har den vildeste orgasme kørende fra start til slut :)

Alt i alt, så kan Anastatia godt regne med, at jeg kommer igen ;)

Redigeret af CPHstuderende
Linjeskift

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...