Guest Snurrebasse Skrevet 8. November, 2017 (edited) Søgte på massage på dba. Havde egentlig tænkt mig at KUN få massage, men berøringerne gjorde mig tændt hvilket hun bemærkede. Da jeg lå på ryggen kunne jeg ikke skjule det og vi aftalte en håndydelse for 200 kr ekstra. Er vild med amatør/husmor massage og oilehåndjobs... Ville lige nævne det da det også er en mulighed. Redigeret 8. November, 2017 af Snurrebasse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 8. November, 2017 Er du helt væk ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Snurrebasse Skrevet 8. November, 2017 lod mig vist rive med... beklager. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 8. November, 2017 Snurrebasse skrev, for 16 minutter siden: Jeg kigger ofte efter massage på dba. Hvorfor ?? fordi jeg det er mega frækt at få husmor/amatør massage hvor happy ending ikke er med i planen. Når jeg først ligger der - nøgen og veltilfreds efter en god ryg og ben massage og skal vende mig om - så går det som oftest som jeg ønsker. De KAN ikke lade være med at røre og til sidst er der glæde til begge parter. Kende i nogle frække husmødre som tilbyder lidt ekstra ifb. massage ?? https://www.dba.dk/massage-massage-oliekrops/id-1031760342/ Vi andre der ikke er så dejlige og fristende som dig, får ikke den behandling, desværre. Derfor kan vi ikke svare på dit spørgsmål. Jeg kan ihvertfald ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1215 Skrevet 8. November, 2017 Hahaha.... Den indstilling skal da nok udmynte sig i nogen akavede situationer for alle parter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 8. November, 2017 Og Snurrebassen er allerede snurret ud som guest, på under ½ time... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 8. November, 2017 Trinetease skrev, for 2 timer siden: Er du helt væk ? Hold du bare op Trine.....DU ville sikkert heller IKKE kunne holde nallerne for dig selv hvis Snurre lå foran dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 8. November, 2017 @DK fyr 34 Sikkert ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 8. November, 2017 Finder man nu massage på DBA? WTF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 452 Skrevet 8. November, 2017 JA under brugt og billigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 8. November, 2017 The Rider skrev, for 25 minutter siden: JA under brugt og billigt En "brugt massage"??? Naaa. Tror jeg springer over, selvom den så er billig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg