Hop til indhold
jonasn

Hjælp til at rette/slette indlæg

Recommended Posts

jonasn skrev, for 43 minutter siden:

Hej jeg vil gerne rette eller slette et af mine egne indlæg, hvordan gør jeg det? 

Man kan vist ikke slette et indlæg man selv har skrevet. Det bliver "låst" i tråden..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt spørgsmål.
Men jeg tror, at bordet fanger efter ret begrænset tid. Kun lige efter et indlæg er postet er det muligt at rette/slette det. Det har jeg selv benyttet mig af to gange.

Se også eroguides retningslnjer:

"2. Rettigheder

2.1 Når brugeren skriver indlæg, uploader materiale eller på anden måde lægger indhold ind på Eroguide.dk, giver brugeren Eroguide.dk en tidsubegrænset og non-eksklusiv ret til at bruge indholdet. Brugerne kan ikke forvente at få indhold slettet af personlige årsager, men bør tænke sig om inden indlægget postes."

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jonasn skrev, for 3 timer siden:

Hej jeg vil gerne rette eller slette et af mine egne indlæg, hvordan gør jeg det? 

Send et venligt brev til en af moderatorerne - nemmest ved at indrapportere det pågældende indlæg med en forklaring - og så skriv evt. hele indlægget om, som du gerne vil have det, fremfor lange søforklaringer om linje det og det - så er jeg sikker på de gerne vil hjælpe dig  ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...