Hop til indhold

Hjælp til at rette/slette indlæg

Featured Replies

Skrevet

Hej jeg vil gerne rette eller slette et af mine egne indlæg, hvordan gør jeg det? 

Skrevet
jonasn skrev, for 43 minutter siden:

Hej jeg vil gerne rette eller slette et af mine egne indlæg, hvordan gør jeg det? 

Man kan vist ikke slette et indlæg man selv har skrevet. Det bliver "låst" i tråden..

Skrevet

Godt spørgsmål.
Men jeg tror, at bordet fanger efter ret begrænset tid. Kun lige efter et indlæg er postet er det muligt at rette/slette det. Det har jeg selv benyttet mig af to gange.

Se også eroguides retningslnjer:

"2. Rettigheder

2.1 Når brugeren skriver indlæg, uploader materiale eller på anden måde lægger indhold ind på Eroguide.dk, giver brugeren Eroguide.dk en tidsubegrænset og non-eksklusiv ret til at bruge indholdet. Brugerne kan ikke forvente at få indhold slettet af personlige årsager, men bør tænke sig om inden indlægget postes."

Skrevet
jonasn skrev, for 3 timer siden:

Send et venligt brev til en af moderatorerne - nemmest ved at indrapportere det pågældende indlæg med en forklaring - og så skriv evt. hele indlægget om, som du gerne vil have det, fremfor lange søforklaringer om linje det og det - så er jeg sikker på de gerne vil hjælpe dig  ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.