Hop til indhold
Guest Erotisk buttede milf

Bad til kunden.

Recommended Posts

Guest Erotisk buttede milf

Hejsa vil gerne høre jeres mening ang. Bad til kunder. 

Jeg har nogle gange nogle der spørger om bad bagefter, men kan ikke helt finde ud af om jeg skal sige ja eller nej til dette. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erotisk buttede milf skrev, Lige nu:

Hejsa vil gerne høre jeres mening ang. Bad til kunder. 

Jeg har nogle gange nogle der spørger om bad bagefter, men kan ikke helt finde ud af om jeg skal sige ja eller nej til dette. 

Hvis du har adgang til bad så ville jeg da efterkomme deres ønske :) (og ikke tage ekstra for det, som man ser i nogen annoncer :-o)

Nogen mænd vil gerne friskes lidt op efter en fræk omgang, og inden de skal videre mens andre ønsker at få skyllet de værste spor af parfume osv. af inden de vender hjem til konen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja du kunne udvikle forretningen, og tilbyde bad før og efter samværet med dig og naturligvis sørge for en beskedne pris, sørg for duftfri sæbe/shampoo og rene tørre håndklæder, tilbyd at du deltager i badet før og efter og hvis kunden kan præstere så en quickie, handkjob  i badet, eller et godt blæs... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erotisk buttede milf skrev, for 28 minutter siden:

Hejsa vil gerne høre jeres mening ang. Bad til kunder. 

Jeg har nogle gange nogle der spørger om bad bagefter, men kan ikke helt finde ud af om jeg skal sige ja eller nej til dette. 

Svaret er da indlysende: Det skal du sige ja til.

De steder, jeg kommer, er jeg er vant til at få det tilbudt både før og efter. Det er sjældent, jeg har behov for det før, da jeg som regel har været i bad hjemme under en time forinden, men jeg ser det som en slags garanti over for pigen for, at jeg vitterligt er ren, når vi begynder at lege.

En god skyller bagefter er også et velkomment tilbud. Især, hvis der været olie involveret, og ved nuru er det uomgængeligt. Også efter et mere "tørt" samvær kan det være rart at kunne drage ud i verden i bevidstheden om, at man ikke lugter langt væk af bordel og glædespige.

Efter besøg i thaiklinikker, hvor bad ikke er blevet tilbudt, har jeg oplevet, at jeg har kunnet sidde i en bus/togkupe og lugte mig selv, hvorfor jeg har haft en følelse af, at de nærmeste sæder også har kunnet lugte "noget".

Jeg synes altså ikke, du har så meget "at finde ud af" endda.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes da man bliver tilbudt bad bagefter de fleste steder. Og det er uden ekstra beregning, og selvfølgelig uden pigen. Det er netop rart at dufte neutralt efter en tur i dynerne med en fremmede pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår slet ikke at du er i tvivl, om du skal tilbyde dem et bad eller ej, hvis du har muligheden. 

Synes du ikke selv, at det er meget rart, lige at blive vasket, inden du skal videre ud i livet? Eller skal de bare dufte af fisse, i deres skæg og på deres fingre, resten af dagen? Bevares, det kan også noget. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Iscenesat Virkelighed skrev, for 30 minutter siden:

Eller skal de bare dufte af fisse, i deres skæg og på deres fingre, resten af dagen? Bevares, det kan også noget. :D 

Ja og så er det jo allerede betalt:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Renlighed er en dyd. Min holdning er at bad før og efter akten egentlig burde være selvfølge for BEGGE parter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, den 11/8/2017 at 08:39:

Hvis du har adgang til bad så ville jeg da efterkomme deres ønske :)

Hun går vel forhåbelig selv i bad efter hver kunde! :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, for 41 minutter siden:

Hun går vel forhåbelig selv i bad efter hver kunde! :huh:

Det vil jeg da også håbe. Men jeg har da læst anmeldelser herinde om steder hvor bad før/efter ikke var en mulighed da der ikke fandtes bad eller kun var et toilet :huh: Der er jo også fra tid til anden annoncer hvor man kan møde piger i campingvogne rundt omkring og der er vel heller ikke de bedste badefaciliteter.

Men i de tilfælde bruger hun vel bare en vådserviet eller to ;)

Jeg tilbyder også altid mine gæster bad før og efter. 

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Guest Erotisk buttede milf skrev, den ‎08‎-‎11‎-‎2017 at 08:34:

Jeg har nogle gange nogle der spørger om bad bagefter, men kan ikke helt finde ud af om jeg skal sige ja eller nej til dette.

i min verden er det en selvfølge at man går i bad bagefter, og at det ikke er med i den betalte tid ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 2 timer siden:

i min verden er det en selvfølge at man går i bad bagefter, og at det ikke er med i den betalte tid ;)

Så er det nok klogt lige at dette bekræftet inden man tropper op, specielt når vi taler privat/diskret :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
TheVoice skrev, for 1 time siden:

Så er det nok klogt lige at dette bekræftet inden man tropper op, specielt når vi taler privat/diskret :)

Nu er det jo ikke 2 piger der kører konceptet ens, hvad specielt er det ved PD i dette sammenhæng ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, Lige nu:

Nu er det jo ikke 2 piger der kører konceptet ens, hvad specielt er det ved PD i dette sammenhæng ???

Det der er specielt modsat klinik, er at på en klinik skal pigen så at sige ikke vente. Du møder lidt tidligere end din aftale, tager bad imedens pigen laver noget andet. Det samme efter dit besøg.  Men i forhold til dit oprindelige indlæg, var pointen jo bare, at hvis man forventer noget som en selvfølge, der ikke klart fremgår af annoncen, er det klogt lige at sikre sig, om det nu også forholder sig således.  i øvrigt enig i, at deres findes mange forskellige koncepter og regler for dit og dat. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
TheVoice skrev, for 3 timer siden:

hvis man forventer noget som en selvfølge,

jeg forventer ikke noget bad som en selvfølge, men tager det som en selvfølge at man tager et bad efter gymnastiktimen, og naturligvis er det afstemt inden ankomsten noget som i mine besøg hos piger med 2 til 3 kunder om dagen er en naturlighed, og ja...modsat nogle klinikker som kører samlebånds mekanikken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 22 minutter siden:

jeg forventer ikke noget bad som en selvfølge, men tager det som en selvfølge at man tager et bad efter gymnastiktimen, og naturligvis er det afstemt inden ankomsten noget som i mine besøg hos piger med 2 til 3 kunder om dagen er en naturlighed, og ja...modsat nogle klinikker som kører samlebånds mekanikken.

Den sidste del kræver nok en uddybning. Mener du ikke at bad og hygiejne har samme prioritering som ved andre koncepter ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes faktisk det er et rigtig godt emne.

For mit vedkommen har jeg altid været i bad inden jeg besøger en pige.  Jeg spørger altid efter et bad alligevel, synes det er rart lige at blive frisket op før akten.:)

Det er et "no go" hvis pigen siger der ikke er mulighed for bad,  så spørger jeg hende altid om hun ikke har været i bad før en ny gæst indtræffer.

Jeg går altid igen hvis jeg med 100 % sikkerhed ved, at pigen ikke har været i bad lige inden mit besøg, eller som oplevet, at hun indrømmer hun kun har brugt vådserviet. Jeg synes ikke jeg er sippet, men en vådserviet gør altså intet i min optik, for hun bruger den jo nok ikke på hele kroppen. Og ærligt, hvem gider sutte på et par brystvorter, med tanken om de 10 andre der har gjort det den dag.

Må være ærlig at sige, at hygiejen hos de danske piger jeg har besøgt, er ikke i top... Måske fordi jeg har besøgt de forkerte? Who knows.. Men hvis pigerne ikke har tid til at tage et bad inden næste kunde, så er det bestemt ikke noget for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...