Hop til indhold
Bobbe

Lena Støvring

Recommended Posts

Hejsa var for nylig forbi Lena i Støvring http://annoncelight.dk/showad/178349. Jeg syntes hendes billeder og hendes profiltekst tiltalte mig men kunne ikke rigtig finde noget på hende herinde, så jeg tog chancen og fik let en aftale i stand. Lena er på på alle måder en sød kvinde, desværre syntes jeg ikke hendes billeder og profiltekst stemmer overens med virkeligheden. De 40 år er + moms. Vægten på 58 kg er i hvert fald + moms. Så vores tid sammen blev aldrig den helt store oplevelse. Dog vil jeg godt fremhæve hendes blowjob. Det var fantastisk. Min vurdering er. Alder 46-48 år. Vægt 58 kg + 12-15 kg. Blowjob 11 på den gamle 13 skala. Rigtig godt. Jeg vil på ingen måde tale dårligt om Lena for hun var helt bestemt sød og rar, desværre er billederne for langt fra virkeligheden, og kemien var der nok heller ikke, så jeg kommer ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elly skrev, for 6 timer siden:

Der er flere anmeldelser af hende herinde

Lene Vejle

Tak for info. Havde jeg været lidt skarpere her havde jeg sparet de penge....:oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 7400. Nej det havde hun ikke. Billederne er meget langt fra virkeligheden. Hvis det er hende på billederne er de i hvert fald af noget ældre dato. Det er en kraftig dame du møder tæt på de 50 vil jeg gætte på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...