Bobbe 245 Skrevet 7. November, 2017 Hejsa var for nylig forbi Lena i Støvring http://annoncelight.dk/showad/178349. Jeg syntes hendes billeder og hendes profiltekst tiltalte mig men kunne ikke rigtig finde noget på hende herinde, så jeg tog chancen og fik let en aftale i stand. Lena er på på alle måder en sød kvinde, desværre syntes jeg ikke hendes billeder og profiltekst stemmer overens med virkeligheden. De 40 år er + moms. Vægten på 58 kg er i hvert fald + moms. Så vores tid sammen blev aldrig den helt store oplevelse. Dog vil jeg godt fremhæve hendes blowjob. Det var fantastisk. Min vurdering er. Alder 46-48 år. Vægt 58 kg + 12-15 kg. Blowjob 11 på den gamle 13 skala. Rigtig godt. Jeg vil på ingen måde tale dårligt om Lena for hun var helt bestemt sød og rar, desværre er billederne for langt fra virkeligheden, og kemien var der nok heller ikke, så jeg kommer ikke igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gallo 3 Skrevet 7. November, 2017 Jeg kunne ikke selv have skrevet en anmeldelse der et så rammende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elly 17 Skrevet 8. November, 2017 Der er flere anmeldelser af hende herinde Lene Vejle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobbe 245 Skrevet 8. November, 2017 Elly skrev, for 6 timer siden: Der er flere anmeldelser af hende herinde Lene Vejle Tak for info. Havde jeg været lidt skarpere her havde jeg sparet de penge.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
7400 85 Skrevet 20. Januar, 2018 @Bobbe Havde hun lak og lårlange støvler på som på billederne? Hvis ja, sidder det som på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobbe 245 Skrevet 20. Januar, 2018 Hej 7400. Nej det havde hun ikke. Billederne er meget langt fra virkeligheden. Hvis det er hende på billederne er de i hvert fald af noget ældre dato. Det er en kraftig dame du møder tæt på de 50 vil jeg gætte på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg