Hop til indhold
Guest Randersand

Handjob af mand til mand

Recommended Posts

Guest Randersand

Jeg har aldrig prøvet noget med en anden mand, men en listig lille tur med hånden, vil jeg da ikke kategorisk afvise.

Jeg har skrevet med et medlem herinde, da vi bor i samme område. Et gensidigt handjob, og ikke andet. Er der andre der har prøvet den slags kontakt, hvor det kun er lejlighedsvis fornøjelse, og ingen økonomiske interesser?

Er der noget man skal være varsom med, gode råd og den slags?

Mødestedet kan muligvis vise sig at være en udfordring :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Randersand skrev, for 1 time siden:

Jeg har aldrig prøvet noget med en anden mand, men en listig lille tur med hånden, vil jeg da ikke kategorisk afvise.

Jeg har skrevet med et medlem herinde, da vi bor i samme område. Et gensidigt handjob, og ikke andet. Er der andre der har prøvet den slags kontakt, hvor det kun er lejlighedsvis fornøjelse, og ingen økonomiske interesser?

Er der noget man skal være varsom med, gode råd og den slags?

Mødestedet kan muligvis vise sig at være en udfordring :-)

Jeg har prøvet det en enkelt gang, men da jeg havde gokket ham af, tabte han ligesom interessen og der kom ikke noget den anden vej - men det var på en ferie og vi gik vist bare ind på en byggeplads eller noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest My Ryder

Ærgerligt at du bor i Jylland. Jeg tænder også på at møde en mand til et håndjob eller måske blowjob hvor der ikke er penge indblandet. Har prøvet massage en en fyr i Vanløse mod betaling, fik begge dele og prøvede også at give begge dele til ham. Jeg har en pigekæreste, men synes det er frækt med at hygge med en pik. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...