Guest Randersand Skrevet 7. November, 2017 Jeg har aldrig prøvet noget med en anden mand, men en listig lille tur med hånden, vil jeg da ikke kategorisk afvise. Jeg har skrevet med et medlem herinde, da vi bor i samme område. Et gensidigt handjob, og ikke andet. Er der andre der har prøvet den slags kontakt, hvor det kun er lejlighedsvis fornøjelse, og ingen økonomiske interesser? Er der noget man skal være varsom med, gode råd og den slags? Mødestedet kan muligvis vise sig at være en udfordring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
glade_lars 61 Skrevet 7. November, 2017 Du kan eventuelt checke dogging-fun.dk. Der er der masser af den slags... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 7. November, 2017 Randersand skrev, for 1 time siden: Jeg har aldrig prøvet noget med en anden mand, men en listig lille tur med hånden, vil jeg da ikke kategorisk afvise. Jeg har skrevet med et medlem herinde, da vi bor i samme område. Et gensidigt handjob, og ikke andet. Er der andre der har prøvet den slags kontakt, hvor det kun er lejlighedsvis fornøjelse, og ingen økonomiske interesser? Er der noget man skal være varsom med, gode råd og den slags? Mødestedet kan muligvis vise sig at være en udfordring Jeg har prøvet det en enkelt gang, men da jeg havde gokket ham af, tabte han ligesom interessen og der kom ikke noget den anden vej - men det var på en ferie og vi gik vist bare ind på en byggeplads eller noget. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 229 Skrevet 9. November, 2017 Du kan også prøve at besøge Paradisgade 11, Århus https://www.gclub.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bad Motherfucker 64 Skrevet 10. November, 2017 Prøv evt. www.boyfriend.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest My Ryder Skrevet 11. November, 2017 Ærgerligt at du bor i Jylland. Jeg tænder også på at møde en mand til et håndjob eller måske blowjob hvor der ikke er penge indblandet. Har prøvet massage en en fyr i Vanløse mod betaling, fik begge dele og prøvede også at give begge dele til ham. Jeg har en pigekæreste, men synes det er frækt med at hygge med en pik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg