Guest Just yours Skrevet 7. November, 2017 (edited) Se link... https://sugardaters.dk/show?alias=dedee Hun ligner nu ikke sig selv fra dengang, men det kunne være nostalgi. Smil Redigeret 7. November, 2017 af Just yours Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 7. November, 2017 Tror sgu den stakkels pige har bedre af, at være i fred, hun har været meget ramt af sin karierre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 986 Skrevet 7. November, 2017 (edited) Pågældende pige er før omtalt herinde. Men lad mig lige slå fast at vi ikke tillader i bruger hendes navn. Redigeret 7. November, 2017 af Rooster Noget forfærdeligt volapyk fjernet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 795 Skrevet 7. November, 2017 (edited) Gammel rockertøs. Rundetrunde. Hun gik på runde i rockermiljøet for nogle år siden. Efter de var færdige med hende, tror jeg hun ramt bunden. Trist. Redigeret 7. November, 2017 af Liverpool Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterhansenx 237 Skrevet 9. November, 2017 jeg må være ved at blive gammel jeg aner ikke hvem hun er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg