Hop til indhold

Recommended Posts

November, november, november, november, som digteren engang skrev. Gid året vitterligt havde 16 måneder, og at november var de fire.

For det her er for vildt. Frosten rinder over ruden og vinterhalvårets mørke har for længst sænket sig over landet.

Men ascendanten og hele pivtøjet må godt nok stå mig heldigt.

For sjældent har så mange smukke himmellegemer lyst og lokket på samme tid: Graziela, Vicky, Salma, Jessyca og Diana.

Og før jeg kommer frem til nye oplevelser til deling med Forum, er der andre GPere i landet, som troværdige brødre har anmeldt udelt positivt, men som jeg selv blot endnu ikke har haft lejlighed til at besøge - fx Sonja og barbara.

Så det korte af det lange: Tidernes gunst gør, at jeg har behov for tilgivelse fra de mere eksperimenterende brødre, der i modsætning til undertegnede bidrager til Forums fortsatte fornyelse. For undertegnede er det lige nu og med så mange uomgængeligheder i byen nærmest umuligt at komme frem til noget nyt at anmelde.

Cobham

 

 

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...