Hop til indhold
zenzyg

Utrolig dejlig førstegangs oplevelse med Red Lilly Chilly

Recommended Posts

Hej Eroguide

Jeg har tidligere skrevet her inde om et mislykket forsøg med en anden GP'er, for at miste min mødom. Denne gang lykkedes det heldigvis :)

Jeg brugte utrolig lang tid på at vælge den næste pige, også for være sikker på at hun accepteret min "etniske baggrund".

Vi fik aftalt hvad jeg ville, tid og tidspunkt. Dagen der på var jeg pisse nervøs, især efter jeg sendte mailen for at bekræfte at vi stadig havde en
aftale, 3 timer før jeg skulle mødes med hende. Jeg var så tæt på at springe fra, men vi havde jo lavet en aftale og den skulle overholdes.

Da jeg trådte ind af døren blev jeg mødte at en virkelig smukt og dejlig pige i fræk undertøj, som fik mig til at slappe af med det samme.
Jeg synes det var så mega underligt at jeg på et split sekund kunne gå fra ekstrem nervøsitet til at slappe fuldkommen af.
(Nok fordi hun var så dejlig at se på :P)

Jeg tog et bad, da jeg var kommet direkte fra arbejde. Og gik ind til hende hvor hun stod klar til at begynde.

Derfra startede vi med at kysse, efterfulgt at et blowjob (godt med deepthroat) og en masse sex i diverse stillinger.

Efter vi var færdig tilbyd hun noget vand og vi snakkede lidt om nogen forskellige ting, og jeg tog et bad igen.

Lilly er en utrolig pige, og jeg er virkelig glad for at jeg valgte hende. Hun var 100% forstålig med min situation og
og tog alt stille og roligt som jeg bad hende om.

Jeg kunne virkelig ikke forstille mig en bedre "første gang". Jeg skal nok helt sikkert mødes med hende en gang til.

Jeg vil ikke give en "vurdering" af hende på en skala, da det var min første oplevelse med en pige; jeg ved kun at det var fucking godt.

https://annoncelight.dk/showad/222768

Redigeret af zenzyg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...