Rubberman 1 Skrevet 7. November, 2017 jeg fik lavet en aftale med Fantasia at vi skulle mødes i støvring søndag kl 18.00 men det gik i vasken. hun skrev kl 17.10 om vi ikke kunne lave aftalen om til om mandagen og det gik jeg med til. så om mandagen kl 18.00 hørte jeg ikke noget så hun brændt mig af 2 gange det er jeg meget skuffet over. så hun får et 0 ud af 10 fra mig https://annoncelight.dk/showad/234249 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 747 Skrevet 7. November, 2017 Rubberman skrev, for 3 minutter siden: jeg fik lavet en aftale med Fantasia at vi skulle mødes i støvring søndag kl 18.00 men det gik i vasken. hun skrev kl 17.10 om vi ikke kunne lave aftalen om til om mandagen og det gik jeg med til. så om mandagen kl 18.00 hørte jeg ikke noget så hun brændt mig af 2 gange det er jeg meget skuffet over. så hun får et 0 ud af 10 fra mig https://annoncelight.dk/showad/234249 Med den oplevelse kan man kun sige, at hun lever fuldt ud op til sit navn. Ren fantasi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rubberman 1 Skrevet 7. November, 2017 lol ja men hun ser rigtig lækker ud på de billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25033 Skrevet 7. November, 2017 Rubberman skrev, for 4 minutter siden: lol ja men hun ser rigtig lækker ud på de billeder Hvis de da ikke også er fantasi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rubberman 1 Skrevet 7. November, 2017 ja det er ikke godt at vide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9327 Skrevet 7. November, 2017 Det er vist ikke første gang, at bookning systemet har været ude af drift. Bort set fra det har hun under forskellige navne haft mange gode anmeldelser. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rubberman 1 Skrevet 7. November, 2017 Det et muligt men hun viste jo at vi hade en aftale kl 18.00 mandag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9327 Skrevet 7. November, 2017 Rubberman skrev, for 24 minutter siden: Det et muligt men hun viste jo at vi hade en aftale kl 18.00 mandag Hvis den var henvendt til mig, har jeg bare oplyst at andre har oplevet noget tilsvarende som dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg