Hop til indhold

Recommended Posts

jeg fik lavet en aftale med Fantasia at vi skulle mødes i støvring søndag kl 18.00 men det gik i vasken. hun skrev kl 17.10 om vi ikke kunne lave aftalen om til om mandagen og det gik jeg med til. så om mandagen kl 18.00 hørte jeg ikke noget så hun brændt mig af 2 gange det er jeg meget skuffet over. så hun får et 0 ud af 10 fra mig  

 

 

https://annoncelight.dk/showad/234249

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rubberman skrev, for 3 minutter siden:

jeg fik lavet en aftale med Fantasia at vi skulle mødes i støvring søndag kl 18.00 men det gik i vasken. hun skrev kl 17.10 om vi ikke kunne lave aftalen om til om mandagen og det gik jeg med til. så om mandagen kl 18.00 hørte jeg ikke noget så hun brændt mig af 2 gange det er jeg meget skuffet over. så hun får et 0 ud af 10 fra mig  

 

 

https://annoncelight.dk/showad/234249

Med den oplevelse kan man kun sige, at hun lever fuldt ud op til sit navn. Ren fantasi :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rubberman skrev, for 4 minutter siden:

lol ja men hun ser rigtig  lækker ud på de billeder

Hvis de da ikke også er fantasi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vist ikke første gang, at bookning systemet har været ude af drift. :) Bort set fra det har hun under forskellige navne haft mange gode anmeldelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rubberman skrev, for 24 minutter siden:

Det et muligt men hun viste jo at vi hade en aftale kl 18.00 mandag

Hvis den var henvendt til mig, har jeg bare oplyst at andre har oplevet noget tilsvarende som dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...