Hop til indhold
Guest flinkmand

Karla i Aarhus

Recommended Posts

Guest White hunter

Ser ud som om billede 5 er ægte..... Det er ihvertfald meget anderledes på en lidt amatør agtig facon, men har ikke mødt hende.

wh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
White hunter skrev, for 3 timer siden:

Ser ud som om billede 5 er ægte..... Det er ihvertfald meget anderledes på en lidt amatør agtig facon, men har ikke mødt hende.

wh

Jeg undrer mig meget - nu er der kommet nye billeder af en ny kvinde på det samme link - før hed hun Karla og var fra Andorra og nu hedder hun Jolie og er fra Dominikanske Republik. Har nok ikke så meget fidus til at man møder den som man tror, og jeg tror jeg aflyser min tid hos hende som jeg havde bestilt til i morgen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
flinkmand skrev, for 4 minutter siden:

Jeg undrer mig meget - nu er der kommet nye billeder af en ny kvinde på det samme link - før hed hun Karla og var fra Andorra og nu hedder hun Jolie og er fra Dominikanske Republik. Har nok ikke så meget fidus til at man møder den som man tror, og jeg tror jeg aflyser min tid hos hende som jeg havde bestilt til i morgen.

Det tror jeg er klogt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand

Det eneste der er det samme er hendes telefonnummer.... Resten er lige blevet ændret - selv vægten er den samme på den nye pige...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand

Det er godt nok ikke ret lang tid at pigerne på ovennævnte link holder ud. Nu hedder pigen Jaqline mens teksten er den samme - ser ud til at man bare finder nye billeder og navne og prøver at lokke folk til et besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...