DK fyr 34 4439 Skrevet 6. November, 2017 Jeg har 2 dage i træk, oplevet at modtage dobbelt kvittering for køb på annonceligt, på mail. Kvittering er afsendt med samme klokkeslet. Er det en generel fejl eller skal jeg tjekke om mit kort er blevet bonnet dobbelt ? DK fyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 6. November, 2017 Sådan har det været i... 1.000 år. Men beløbet bliver kun trukket én gang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 6. November, 2017 Jeg har også oplevet det sådan altid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 6. November, 2017 Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 minutter siden: Sådan har det været i... 1.000 år. Men beløbet bliver kun trukket én gang. OK, har nemlig ikke købt noget derinde et stykke tid og kunne ikke huske om det også var sådan sidste gang Men tak for opklaringen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 6. November, 2017 DK fyr 34 skrev, Lige nu: OK, har nemlig ikke købt noget derinde et stykke tid og kunne ikke huske om det også var sådan sidste gang Men tak for opklaringen. Undrede mig også og tjekkede lige min netbank og fandt ud af at så´n var det åbenbart 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 6. November, 2017 Er det noget i oplever hver gang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 6. November, 2017 Maya Kathrine skrev, Lige nu: Er det noget i oplever hver gang? Ja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 6. November, 2017 Madame I skrev, Lige nu: Ja Ok. Tak. Jeg undersøger hvad der går galt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 9. November, 2017 Så skulle den kvittering for meget være ude af verden. @DK fyr 34 Tak fordi du gjorde os opmærksomme på den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 9. November, 2017 Maya Kathrine skrev, 1 time siden: Så skulle den kvittering for meget være ude af verden. @DK fyr 34 Tak fordi du gjorde os opmærksomme på den Kære Maya Mange tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg